Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom senker prisene


Anbefalte innlegg

en kontakt jeg har i bluecom ringte og vekket meg om dette i morges! :D Skulle avgjøres kl 12. De nye prisene skulle visstnok gjelde fra 1. April. Jeg skulle få en e-post med oppdatering når møtet var ferdig, men jeg har ikke mottatt noe enda.

 

Skal uansett ha (gratis) bluecom linje når sentralen blir utbygd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, Bluecom senker sikkert bare prisene for sine ADSL-kunder. Vi som har SHDSL må sikkert betale gildet.

Vel, det er jo ikke akuratt noe voldsom priskrig på SHDSL så ergo er det ingen som setter ned prisen på det. SHDSL er et fryktlig smalt produkt hvis du har det som privatkunde.

Lenke til kommentar
en kontakt jeg har i bluecom ringte og vekket meg om dette i morges! :D Skulle avgjøres kl 12. De nye prisene skulle visstnok gjelde fra 1. April. Jeg skulle få en e-post med oppdatering når møtet var ferdig, men jeg har ikke mottatt noe enda.

 

Skal uansett ha (gratis) bluecom linje når sentralen blir utbygd

*venter i spenning*

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg lurer på med den 1 mbits linja jeg har. Hvis jeg tar ned noe på en fart på rundt 100-110 Kb/s skal det ha noe innvirkning på spilling av CS på nettet? Har en bror som roper hver gang jeg tar ned noe. Må da sette ned farta til 80 før pingen hans blir bra igjen. Og hvis det er 2 stk som spiller cs så kan jeg ikke ta ned noe i det hele tatt... Trenger virkelig cs så mye UL eller er det noe feil på linja??

Lenke til kommentar
en kontakt jeg har i bluecom ringte og vekket meg om dette i morges! :D Skulle avgjøres kl 12. De nye prisene skulle visstnok gjelde fra 1. April. Jeg skulle få en e-post med oppdatering når møtet var ferdig, men jeg har ikke mottatt noe enda.

 

Skal uansett ha (gratis) bluecom linje når sentralen blir utbygd

*venter i spenning*

Ring tilbake! Nuh! :D

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på...

denne siden så står det:

Hastighetsendring

 

Hvor mye koster det?

Skal du oppgradere hastigheten din, er dette gratis!

Skal du derimot nedgradere hastigheten din, koster dette NOK 500,-

 

Hva med bindingstiden?

Dette vil ikke påvirke din eksisterende bindingstid.

 

Hvor lang tid vil det ta?

En hastighetsendring tar ca. to uker.

 

Trenger jeg nytt utstyr?

Nei.

 

NB! Reglene for hastighetsendring gjelder ikke i forbindelse med kampanjer.

 

Vil de nye prisene være en kampanje? da jeg bestilte en hastighetsendring sist gang så måtte jeg forlenge bindingen med nye 12 mnd'er. Fordi det var en "sommer-kampanje" Den "kampanjen" har vart fra forrige sommer til nå. Trodde en kampanje var en kun under en kort periode. Rett meg om jeg tar helt feil nå...

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar

Har alltid lyst på mer båndbredde. Men på nedlasting fra f.eks DC vil den bli noe bedre? Er jo begrensa på andre siden uansett. Har 720linje nå, men sjelden jeg får over 30kb/s uansett. Greit med større hastighet til web, osv, men 720 er liksom kjapt nok til web fra før =) folk med f.eks 2mbit får dere kjappe nedlastninger fra f.eks DC++??? Vil det av en eller annen mystisk grunn øke hastigheten?

Lenke til kommentar
En ting....

 

Oss som har forhandsbetlat et halvt år... og de setter ned prisen la oss si, om en mnd. Det må vel komme oss tilgode ?? eller ? :hmm:

tror ikke det. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte reforhandle avtalen med de jeg...Tror ikke de er som NG som gir lavere pris til alle...

Lenke til kommentar
En ting....

 

Oss som har forhandsbetlat et halvt år... og de setter ned prisen la oss si, om en mnd. Det må vel komme oss tilgode ?? eller ?  :hmm:

tror ikke det. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte reforhandle avtalen med de jeg...Tror ikke de er som NG som gir lavere pris til alle...

Syns BlueCom begynner å bli mindre og mindre fleksible nå som de har fått større kundemasse, før var de helt råe på ting.

Men jeg er ikke bindt på noe så jeg ting som kommer kunden til gode bør gjelde meg automatisk. Men men, har kjeftet på dem før og alltid fått vilja mi. Så må vel det dennegangen og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...