Gå til innhold

Counter-Strike og Cheatere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehehe :thumbup: morsom historie :D likte den delen du faktisk gadd å ringe han :D

:laugh: jaja...off..cheatere er så jævli irriterende...tapere på høgtplan...

personli vet jeg ikke engang hvor eller hvordan jeg kan cheate =/ men hakke planer eller inntiresser om å finne ut kordan heller :/ tragisk...enkelt å greit

Lenke til kommentar

slutta med cs pga at hver eneste pcw jeg spilte, så var det en eller annen cheat involvert! det ble så mye av det, tok lengre tid mellom de gode pcw'ene osv så jeg avinnstalerte steam og begynte å spille RA95 igjen :)

 

edit: skriveleif

Endret av LupeN-
Lenke til kommentar
Er jo blitt normalt med cheatere i CS nå, forsvinner de, ødelegger de CS.

er litt enig der. har ikke cheata på 2 dager *stolt* men HATER cheatere mot meg...

 

tok feil quote

Så du synes at det er greit å bruke cheats mot andre, men liker ikke at folk cheater mot deg? :ermm:

Går det ann å tenke mer på seg selv? :no:

 

Cheaters er irriterende, spesielt når det er ser ut til å være folk som faktisk kan spille og...tragisk.

Lenke til kommentar

Interessant å lese..! Personlig synes jeg synes jeg det er speedhacks, SK og sånne usle ting som er mest plagsomt.. TKing er jo ikke noe ille, for om du spiller på en real server så skyter jo alle kødden med en gang, til han logger ut!

Selv om det er "bare et spill" skjønner jeg godt at du blir helt ekstremt provosert! Blir jeg og.. Men jeg har lært meg å finne de seriøse serverne som har satt opp en god server som beskytter mot cheating.

Tror det er admin/eier som har hovedskyld i cheating egentlig, for en god oppsatt server kan unngå dette.

Men, desverre vil det alltid finnes patetiske idioter som nesten lever av gledesruser av å provosere andre ved hjelp av cheating og sånt.

Prøvde en gang å cheate på en litt dårligere server, men etter 10 minutter fant jeg ut at det finnes jo ingen glede av det! Er jo ikke morsomt i det hele tatt..

Menmen! Skal notere meg ID'n.. :):p

 

EDIT: Skriveleif..!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
1.6.. Aldri!!! Værtfall ikke før steam blir borte. Har vel egentlig ikke noe mot 1.6, det er Steam som ødelegger.

 

Og ja, spiller kun på en server, og den har C-D

Noe sier meg at du kommer til å slutte med CS vis WON blir borte.. Steam vil aldri forsvinne. :roll:

Blir WON borte, er det inn med botene :thumbs:

 

Har jeg steam? :yes:

Men spiller jeg det? :no:

 

Må vel nesten spille det vis WON blir borte ja :cry:

Håper det aldri kommer til å skje

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...