Gå til innhold

Counter-Strike og Cheatere


Anbefalte innlegg

Fy ******, jeg er så mektig provosert etter og ha møtt nok en cheater tøs :devil:.

Det som skulle være starten på en behagelig og avslappene natt forran pcen utviklet seg til et ******! jeg åpnet TheAllSeeingEye og fant fram til Monet #1 Public server. Etter og ha spilt i ca 20 minutter begyner jeg og merke at en som har vært her siden jeg startet og spille på servern har usedvanelig merkelig aim. Ikke nok med at han drar bøttevis med hs igjennom veggene men han gjør det uten og vite at folk er der. Jeg spurte han på en vennelig måte om han kunne være så vennelig og skru ned på "skillsa" jeg fikk følgene melding slengt tilbake "å fack deg a" oppførselen til denne lille gutten begynte og provosere meg mer og mer, og da jeg til slutt tokk en "admin_vote_kick" på han bare for og se hvor vidt de andre var enige med meg begynte han og hyle å bære seg og si ting som "åh dere vinhr azz", "jeg chiter ikke" osv...

Til slutt fikk vi kicket han ut på en eller annen måte og spillet fortsatte fredelig i 10 minutter helt til "vegghakk" dukket opp. Jeg fant straks ut at dette var den samme gutten som hadde vært her 10 minutter før, denne gangen hadde han skrudd på en helt grusom speed hack og han skøt hs på oss før vi hadde rukket og komme ut av spawn. Vi prøvde og fortelle han vilken taper han var som orket og øderlegge for andre med cheat. Jeg har en tendens til og overreagere litt så jeg spurte om jeg kunne få hjem nummeret hans. Jeg ringte opp i god tro om at dette skulle jeg få en slutt på. Da endelig en trøtt pappa i 40 års alderen med stavanger dialekt tokk telefonen :no:, da skjønte jeg at jeg hadde blitt lurt. Akkurat før han skulle til og fortelle meg vilken slyngel jeg var som orket og ringe folk rundt gry tidlig om morgenen la jeg på. Dette gjorde så klart at jeg bare ble enda mer provosert og spurte om hvor gammel han var? da han fortalte meg at han var 16 år trodde jeg han ikke og antydet at han var en venneløs tosk på 10 år som hadde sneket seg opp av sengen etter legge tid. Så begynte han og suttre om at det egentlig var jeg som cheata å ba han som var "admin" heller mistenke meg for cheat en han.

Da spør jeg dere her i forumet: Skjønner dere egentlig hva som får folk til og synke så dypt? jeg skjønner så klart at det bare er et spill, men denne gutten hadde virkelig glede av og øderlegge for andre :cry: *skremmene*. Tror dere på et CS der cheatere ikke eksisterer? det gjør jeg :mad:

 

Cheatere må få en straff! derfor tokk jeg Won Id'n hans (1.5) som jeg vil publisere her på forumet!: 1094 4215897 < BRENN I EVIGE FLAMME, BRENN !!!

 

"Her skal won id'n til Cheateren henge til spott og spe for alle som ser den" :angry:

 

3x3 hurra for et Cheat Fritt Counter-Strike :w00t:

Endret av BluE_fUnc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cheatere vil for alltid bli en del av gaming.. man kan ikke sleppe unna dem grunnet alle de smarte koderene som faktisk dedikerer livet sitt til noe så lowlife som å programere cheats.. dog.. de synes det er en utfordring.. komme seg igjennom systemet.. men akk.. nei ingen spill vill være cheaterfrie...

Lenke til kommentar

ohh yeah, de er sinnsykt irriterende, en av grunnene til at jeg sluttet å spille cs var pga cheating. Jeg husker spesielt en gang, jeg var på en tysk server, jeg drepte gang på gang. (tipper de var noobz hele gjnegen, det endte med at jeg ble kicket grunnet at jeg ble anklaget for cheats. Det jeg vil frem til er at cheatere ødelegger for de som faktisk er god i cs og! :) Men sånn er det nå en gang i spill. Folk som er talentløse spillere som MÅ cheate for å klare spillet osv. De er sikkert faste besøkende på diverse cheats sider på internett! CS cheatere har reultert mange ganger at jeg har slått til dataskjermen min så mye at den flimrer den dag i dag! :) Men synes du overdrev når du tok det personlig da!

 

PS: Til alle dere CS cheatere, og cheatere i andre online spill generelt; Cheating beviser ingen ting annet enn deres evneveikhet, Hvis dere virelig vil cheate så gjør det mot botene deres hjemme på gutteromet, men dra det fa** ikke online!!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Sant.. Cheat ødelegger for alle.

 

De som cheater er bare folk som har sett en SK film og sitter og syter fordi de ikke er blitt like god på 2 måneder, og som da laster ned cheat fordi de vil ta "hevn" på alle dem som er bedre enn dem.

 

Cheat ødelegger også for dem som er litt bedre.. Jeg har blitt kicka mange ganger og blitt anklaget for cheat. Veldig irriterende.

 

Faktisk var det en på LANet nå i helga som cheata. Sykt irriterende.

Så det endte opp med at vi spilte WC3 og Q3 hele LANet :p

 

Men cheatere vil det alltid være - desverre. :(

Lenke til kommentar

Det værste er "venne gjenger" som snakker under spillet i Ventrilo. Det var i går kveld på favorittservern min at det var tre stk som het *bot. * er da nicket deres, og Bot til slutt. Når den ene døde, spectatet han motspillerne, og fortalte da de andre hvor dem satt. Og når de var på vært sitt lag så fortalte dem bare hvor laget var på vei osv.

 

Dette er grusomt frustrerende, og det værste er at man ikke kan gjøre noen ting :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Cheatere er grunnen til at jeg ikke spiller CS lengre. Gikk over på ET, med egen server.

 

Forresten, er det noen av dere som så det amerikanske programmet om folk som spiller CS? Jeg tror jeg så det på en eller annen dansk TV-kanal, men mener at det har blitt sendt på TV2 også.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Det værste er "venne gjenger" som snakker under spillet i Ventrilo. Det var i går kveld på favorittservern min at det var tre stk som het *bot. * er da nicket deres, og Bot til slutt. Når den ene døde, spectatet han motspillerne, og fortalte da de andre hvor dem satt. Og når de var på vært sitt lag så fortalte dem bare hvor laget var på vei osv.

 

Dette er grusomt frustrerende, og det værste er at man ikke kan gjøre noen ting :mad:

Hørt om Fade to black? Problem solved... :roll:

 

 

Spill CS 1.6, ikke mange cheatere der, og spill på servere som har punkbuster og cheating death aktivert...

Lenke til kommentar
Det værste er "venne gjenger" som snakker under spillet i Ventrilo. Det var i går kveld på favorittservern min at det var tre stk som het *bot. * er da nicket deres, og Bot til slutt. Når den ene døde, spectatet han motspillerne, og fortalte da de andre hvor dem satt. Og når de var på vært sitt lag så fortalte dem bare hvor laget var på vei osv.

 

Dette er grusomt frustrerende, og det værste er at man ikke kan gjøre noen ting :mad:

Hørt om Fade to black? Problem solved... :roll:

 

 

Spill CS 1.6, ikke mange cheatere der, og spill på servere som har punkbuster og cheating death aktivert...

Tro meg det er cheat til det. Husker da det kom, en kompis av meg cheata på det. Har aldri sett så avansert cheat menus som det. fan blei sur å la cs karrieren på hylla! :angry:

PS: JA steam er noe dritt. Husker i gamle dager da jeg satt å tyna cs på ISDN! :) det var tider det. nå kan man ikke det fordi steam trekekr for mye av linja, og det blir for mye lag med isdn. PS : jeg har enda ISDN! :) Kan ikke få noe bedre der jeg bor nå.. :/

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
1.6.. Aldri!!! Værtfall ikke før steam blir borte. Har vel egentlig ikke noe mot 1.6, det er Steam som ødelegger.

 

Og ja, spiller kun på en server, og den har C-D

Noe sier meg at du kommer til å slutte med CS vis WON blir borte.. Steam vil aldri forsvinne. :roll:

Blir WON borte, er det inn med botene :thumbs:

 

Har jeg steam? :yes:

Men spiller jeg det? :no:

 

Må vel nesten spille det vis WON blir borte ja :cry:

Håper det aldri kommer til å skje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...