Gå til innhold

Counter-Strike og Cheatere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i source MÅ det være noe riv ruskende galt, når man løper ut fra spawn med kniv, kan man oppleve å bli fraløpt, neste runde kan det være en selv som løper fortere enn alle andre.

 

når man spectater noen, kan man se folk skyte i bakken, grusen spruter og alikevel få hs... jeg spectatet en på aztec i dag, han hadde AWP, og sikta inn på en person han bare så fra knærne og ned, han skøt ett skudd i leggen, og fikk hs....

 

 

WHY? WHY GOD, WHY?

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke Valve legge ut cheats som banner deg når du fyrer det opp ilag med Counter Strike?

 

Hadde ikke det vert enkelt å greit? (SVAR=JA)

 

Hadde jo blitt kvitt nye cheatere da iallefall. :thumbup:

Nei, egentlig ikke.

Det finnes jo "cheater-servere", hvor alle kan jukse hvis de vil. Hvis man spiller på en server som tillater det, har jo ikke Valve noe rett til å banne de. Selv om de kun blir bannet fra VAC-servere, blir det jo fortsatt feil, så lenge en spiller på en server som tillater cheats.

 

(Jeg er i mot cheats, men likevel bør cheatere bli behandlet rettferdig.)

Lenke til kommentar

Er så enig i det trådstarter sier. Det er utrolig irriterende med cheatere. Spesielt når de ikke har baller nok til å innrømme det.

 

Jeg blir ganske provosert når noen bare får headshot. Men jeg spiller videre og tenker at de må ha det fint som må jukse i CS for å ha det gøy.

Lenke til kommentar
Tror dere på et CS uten Cheatere?

Den dagen kommer aldri skal jeg låve deg, å det er trist.

Å joda, bare vent å se! Den dagen er her før 2010. ;)

 

Og neida, visst det likevel ikke skulle bli et CS uten cheatere, er det ikke trist. Er jo blitt normalt med cheatere i CS nå, forsvinner de, ødelegger de CS. Er en ren fornøyelse å se fjortiser med fritidsproblemer, som ofte ble mistet i gulvet tidligere i barndommen (antakelse).

 

Og ikke minst føles det godt å eie en cheater - det første jeg tenker: "Han der er til og med dårlig selv om han cheater."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...