Gå til innhold

Counter-Strike og Cheatere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er få cheatere i 1.6 etter hva jeg har opplevd, sikkert fordi de laster ned en security module hver gang du kobler deg til en server...

 

at noen skal ville spille videre, og fremdeles klage på cheatere, når det er ett fullgodt alternativ forstår jeg ikke, kanskje det er noen masocistike tendenser ute og går, ikke veit jeg...

 

at du skal hate steam fordi det hadde (ja, HADDE) noen barnesykdommer når det var nytt forstår jeg ikke...men ikke alle er rasjonelle mennesker(jeg er ett av dem)...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

morro med folk som cheater til en viss grad men de som tk'er er 10 ganger verre...

 

EDIT: har ikke igjenom posten

 

Hva med å lage et stort steamid og wonid arkiv hvor alle som noensinne er tatt i cheating blir listet opp? Finnes helt sikkert en måte å få cs servere til å automagiskt laste ned/se gjennom steamid/wonid'ene og legge dem til i banlista :)

da er det mange folk som kommer til å legge deg til bare pga. kødd.... og hvis hver eneste server banner deg da har man et problem.

 

kan dessverre erlig inrømme at jeg har spilt med aimbot og wallhack litt for morro skyld men jeg har slått den av med engang når folk har spurt. dette har såklart skjedd bare EN gang siden det var drit kjedelig å spille med cheats. fikk en pen score da. hehe.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Om du kan spille en dag uten å se en cheater har du flaks, men jeg tror samtidig at secure servere skremmer vekk de som ikke har så mye erfaring med cheats.

 

Er det en cheater på en server er første oppdrag å eie ham, går ikke det så er det quit i console.

 

Blir jeg gulla av samme person 2 runder på rad er det disconnect og ny server :p

Lenke til kommentar

Jeg har kommet fram til den konklusjon at hvis noen skal prøve cheats, prøv det med botter.

 

Man kan aldrig nekte noen i å lage cheats, det er ikke ulåvelig.

Derfor slipper man nesten aldrig unna det på populære spill.

 

 

Finner jeg en cheater på en server har jeg to valg;

 

- Det ene er at jeg prøver å gjøre det jeg kan for å vote personen ut.

- Eller finner en anna server!

 

Gidder aldrig gi steam_id og greier til server folkene...

Lenke til kommentar

Hele CS-samfunnet er egentlig bare teit.

En hel overflod av cheatere, "gullere", "whinzors", virkelig gode spillere, virkelig dårlige spillere, folk som bare er sykt frekke (som ofte bare plukker ut en eller annen og begynner å si alt mulig uthengende dritt til han), osv osv.

 

Det må vel være flere folk som er sykt irriterende (på en eller annen måte) enn folk som er noen lunde normal i CS.

Trist men sant. :no:

Lenke til kommentar
ps:hater cheater så jevli sinnsykt øydeleger spille moroa

det er morro til folk begynner å si at han skal slutte og han bare yper og later som ingenting DA er det IKKE morro lenger. "bad-boy56" han er en wallhacker med aimbot og speedhack........... jepp ikke morro med ham nei....

Lenke til kommentar
1.6.. Aldri!!! Værtfall ikke før steam blir borte. Har vel egentlig ikke noe mot 1.6, det er Steam som ødelegger.

 

Og ja, spiller kun på en server, og den har C-D

Noe sier meg at du kommer til å slutte med CS vis WON blir borte.. Steam vil aldri forsvinne. :roll:

Blir WON borte, er det inn med botene :thumbs:

 

Har jeg steam? :yes:

Men spiller jeg det? :no:

 

Må vel nesten spille det vis WON blir borte ja :cry:

Håper det aldri kommer til å skje

du likte smilies :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...