Gå til innhold

Radeon 9800 pro og BFV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har AMD athlon 64 3000+ og Radeon 9800 XT

 

Hadde fyrst problem med grafikken.. rare fargar og våpnet forsvant av og til, men so skrudde eg av AA/AF og då fungerar det smertefritt med over 100 fps..!

Jeg kan kjøre med Aniso men ikke med FSAA, håper eagames ordner det i den kommende patchen for det her er omtrentlig samme feil som det var med førsteutgaven av BF1942.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

oh, glemte det viktigste :)

 

XP3000+ (XP2500 @ 10.5 X 200)

2 x 512MB PC3200

R9800Pro 128MB Sapphire (DNA 2.2.4.3a drivere)

Audigy Player

 

mellom 40-100+ FPS, bruker ikke AA eller AF...

settings på max, EAX3

vil si meg fornøyd med både ytelse og grafikk jeg..

 

har installert lagfix..

Lenke til kommentar

Lastet nettopp ned Lag fix. Rapporterer om hvordan det går.

 

Vil ikke poste på ny, bare edit på denne posten! ;)

 

EDIT: Gode nyheter!

Det var merkbar forskjell. Litt lagg i starten ennå, og når alle 64 bots er på samme sted. Men i alle fall, merkbar forskjell! :thumbs:

 

ENDA MER EDIT: Post nr 850 :D

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
512 MB RAM HOLDER IKKE til full grafikk!!!!!

 

1024 må til for å få det lagge-fritt. R9800 PRO skal være mer enn nok.

Forskjellen på 512 mb og 1024 mb ram er ekstrem!!

jeg kjører hakkefritt på høyeste grafikk med full AA osv... men etter 10-15 min detter jeg ut av spillet... med AA og de greiene der går det helt fint, men røyk og eksplosjoner er ikke fine.

Lenke til kommentar

Sjekk profil for specs.

 

Har samme problem med at det lagger, det er faktisk helt uavhengig av om jeg har low detail og 800x600, eller om jeg kjører 1600x1200 med high detail, det går like dårlig med begge instillingene. Kjører uten AA og AF. Det går glatt i perioder, men så kommer det plutselig problemer i form av lagging. Har kjørt med Cats. 4.3 og 4.4 med samme resultat. Har ikke testet eldre drivere da 4.4 løste noen andre problemer som jeg har hatt. Dette er nok ett problem i spillet og påvirker tydeligvis ikke alle som sitter med 9800 kort, får bare håpe at en patch er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
jepp...

hmmm...rart...har 512MB i maskinen nå, og fullt med boter hakker det, eller det vil si det stopper opp litt av og til f.eks når jeg skal inn i en bil eller skyte o.l.

 

Satte inn 512MB til og spillet gikk knirkefritt! Har vel og merke 9600XT, men uansett, det var stor forskjell fra 512-1024MB ram. Nesten som å få nytt skjermkort som gav meg 30-40 fps mer! :)

 

Se profil for maskinvarekonfigurasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...