Gå til innhold

GrammarPolice


Anbefalte innlegg

Jeg har lest mellom mange tråder, hvor mange er ulesbare, siden skrivefeilene ødelegger hele poenget, og ingen forstår noe som helst. Jeg foreslår herved en ny gruppe:

 

GrammarPolice er en gruppe, som blir håndplukket av en admin, som har muligheten til å redigere innlegg. Ikke slette eller stenge, men redigere.

 

Dette kan gjøre innleggene mer leselelige og enklere for brukerne.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi tenke litt på hensynet til de som faktisk har en god grunn til skrivefeilene? Tror ikke det er så kult å bli rettet på hvis du faktisk lider av dysleksi f.eks.

Det er vel samme greia som om man skulle gått rundt og rettet på vennen sine hver gang de sa noe feil...

 

At det er folk som gidder / faktisk har lyst tviler jeg ikke på ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 23/03/2004 : 10:42)
Skal vi tenke litt på hensynet til de som faktisk har en god grunn til skrivefeilene? Tror ikke det er så kult å bli rettet på hvis du faktisk lider av dysleksi f.eks.
Det er vel samme greia som om man skulle gått rundt og rettet på vennen sine hver gang de sa noe feil...

Jeg er enig med dette. Det er ganske dårlig gjort å "hakke" på de som faktisk har god grunn for å ikke skrive perfekt.

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 23/03/2004 : 10:42)
Skal vi tenke litt på hensynet til de som faktisk har en god grunn til skrivefeilene? Tror ikke det er så kult å bli rettet på hvis du faktisk lider av dysleksi f.eks.
Det er vel samme greia som om man skulle gått rundt og rettet på vennen sine hver gang de sa noe feil...

Hva om vi fikk en løsning hvor man kunne legge ved legeattest slik at ingens følelser skal bli "såret". :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...