Gå til innhold

GrammarPolice


Anbefalte innlegg

QUOTE (Wayshot @ 23/03/2004 : 09:59)
QUOTE (psilocybe @ 23/03/2004 : 08:41)
Me, me, me! *Vifte med hånden*

Jeg også! *vifte mye heftigere med hånden enn psilocybe*

 

Dersom jeg hadde fått mulighet til å rette opp orddelingsfeil, hadde jeg vært svært fornøyd :-)

Jeg kunne også gjort det!

 

*Vifter med begge hendene*

 

BTW: Bra forslag!

 

Edit: Hvis dette skal funke må det nesten være en report knapp for det...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synsn dette ikke var godt forslag. Som nevnt før forstår man det mest selv om det er klønete formulert eller skrivefeil har. Redigering av innleggg kan lett føre til sensur eller i vesrte fall redigering av innholdet og ikke bare uttrykket.

 

edit: skrivefeil innført to make my point...

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar

Seriøst: dette var et dårlig forslag. Og vær så snill å ikke ta det personlig de som synes at det er bra! Den dagen vi må bli "rettet" på av "skolelærere", har et forum sunket lavt(med mindre det er Norskt språkråds eget forum)

 

Edit: skrivefeil. Enkelte får ha ansvaret å rette opp i det selv.

Endret av stigen1
Lenke til kommentar

Utrolig fint forslag, og jeg er med på det. Har hørt rykter om at flere andre brukere bl.a. DiMiles også vil være med på et slikt forslag.

Evnen til kun å gå inn å redigere poster vil være fint. Håper bare ikke dette da blir misbrukt for hver eneste kommafeil da dette vil skape irritasjon for andre brukere.

Lenke til kommentar

QUOTE (Toolshed @ 04/04/2004 : 16:24)
Må jeg få legge til at jeg kom med det forslaget for lenge siden, og at KiloGram stengte tråden av følgende grunn:
QUOTE
Det vil difor vere uaktuelt å gje nokre brukarar rett til å kritisere andre si bruk av språket. Tråden stenges.

Litt merkelig utsagn da. Det er ikke snakk om å kritisere her, kun rette på i grove tilfeller. Det som er så fint med skriftspråk er jo at det finnes strenge regler for hvordan det skal brukes.Enten er det feil, eller så er det ikke feil.

Lenke til kommentar

QUOTE (Vice @ 04/04/2004 : 16:36)
Litt merkelig utsagn da. Det er ikke snakk om å kritisere her, kun rette på i grove tilfeller. Det som er så fint med skriftspråk er jo at det finnes strenge regler for hvordan det skal brukes.Enten er det feil, eller så er det ikke feil.

Det er jeg enig i, Vice, og det var det jeg hadde i tankene da jeg opprettet den tråden. Men vi har visst ikke lov å påpeke feil.

 

Ps: Gratulerer med 1337 poster! :)

Lenke til kommentar

Vel, det hjalp ikke med første svaret til Osram, som off record hater alt som heter konstruktiv kritikk:

QUOTE (Osram @ 06/10/2003 : 22:09)

Ja, jeg vil også være med!! Også vil jeg ha en gruppe for ukas dummeste innlegg!! :roll:

Men det var mange som hadde noe imot det. Selv mener jeg det ikke er en dum idé. Det blir liksom et hakk under brukermoderatorer, og som kun har tillatelse til å forandre innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...