Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til BMW 325i Cab


Nysil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selgeren på Bertel O Steen sa at den allerede er senket. Den er vel lavere enn en orginal...? Synes egentlig at jeg har fått fin førstegangs bil selv.. Men skulle jeg først slå på tromma, kunne jeg likegodt ta stortromma :thumbs: Det er iallefall drømmebil for meg.. :w00t: Sommerhjulene skal på til helga tenker jeg..

Lenke til kommentar
Selgeren på Bertel O Steen sa at den allerede er senket. Den er vel lavere enn en orginal...? Synes egentlig at jeg har fått fin førstegangs bil selv.. Men skulle jeg først slå på tromma, kunne jeg likegodt ta stortromma :thumbs: Det er iallefall drømmebil for meg.. :w00t: Sommerhjulene skal på til helga tenker jeg..

Tør jeg å spørre om hvor en 17 år gammel gutt har fått tak i slik en stor sum med penger fra?

 

Ellers nais bil, men du kan gjerne bytte baklyktene. Personlig mener jeg at lexus-lykter ikke har noe å gjøre på på tyske biler ( eller biler som ikke er fra asia).

Lenke til kommentar
Tør jeg å spørre om hvor en 17 år gammel gutt har fått tak i slik en stor sum med penger fra?

 

Skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde 175 høvdinger på bok selv. Vi byttet inn en MB C180, søstra mi og jeg fikk 40 høvdinger hver. Har egentlig ikke brukt så mye penger oppigjennom.. "Bil når jeg blir 18" har vært motivasjon hele livet :thumbs:

Har iallefall brukt endel sparepenger i bilen... Tror jeg beholder frontspoileren inntil videre iallefall, funderer på bakfanger ... Gleder meg til å se bilen på sommerhjula...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...