Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til BMW 325i Cab


Nysil

Anbefalte innlegg

Yo Bros!

Har nettopp kjøpt meg en BMW 325i Cab E36.

Har ikke stylet den selv, men en en del stylet fra før.

Lurte på å gjøre noe på bakenden på den.

Er det noen som har forslag til et tøft hekkskjørt?

Evt. mer jeg kan gjøre? :p

 

Her er noen bilder av bilen:

BMWfreaken

 

Så da er det bare å vente på lappen :w00t:

 

Takker for svar.

Endret av Nysil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grei bil det der :)

 

Men stylinga er ikke fin IMO ...

 

Lexus baklys har ikke NOE å gjøre på en BMW i det hele tatt....Blir enda mer plastikk enn det det er allerede :p

 

Foreslår en M3 bakfanger jeg..

 

Edit: Når ble det 220 hester i 325?

 

(om du trur du har 220 hester pga. luftfilter og eksos så må du tro omigjen ;)

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

jeg vil foreslå at du setter på originallyktene bak og beholder den slik den er.

 

En 325i e36 har vel rundt 190-200 gamp originalt (?) så 220hk er vel ikke helt borti natta

 

vet ikke helt hvordan det er med akkurat de modellene der, men hvis den ikke har såkalte "angeleyes" så syns jeg du bør skaffe deg det. Og legg ut et bilde (tatt i mørket) med de på :thumbup:

Endret av Ezekiel
Lenke til kommentar

Behold dei baklyktene om du sjøl vil. Smaken er som den evige baken. Syns blanke baklykter er stiligare en sota baklykter på en Bmw E36 uansett.

 

Er ellers enig i at en M3 bakfanger elns i den dur hadde gjort seg på bilen, "problemet" blir kanskje då at du må ha deg en lignande framme for å få skikkelig symmetri i doningen ;)

 

Rå bil....også ivrig etter å høyre ka du måtte ut med for den :p

Lenke til kommentar
n 325i e36 har vel rundt 190-200 gamp originalt (?) så 220hk er vel ikke helt borti natta

325 har 192 hester sist jeg skjekket, like mange som 328 altså...

(Men 328 harmer dreimoment)

 

nesten 30 hester på luftfilter og eksos skal endel til da, 200 hester tipper jeg... (før du kjører den på benk og du oppdager at du faktisk har 180 :p )

 

Angleyes kom jo aldri på 3 Serien, de lysa kom først i 5 serien (E39) i 2000 om jeg husker riktig. Noen mener at de passer ikke til 3 serien, men der er smaken som baken. Jeg syns angle eyes er fint dog ;)

Lenke til kommentar
(før du kjører den på benk og du oppdager at du faktisk har 180 :p )

Hvis motoren har 192hk vil man bare få målt rundt 180 hvis man setter den i benken, pga tap i drivverk osv.

 

Camaroen som står i nyeste amcar f.eks får ut 404hk på bakhjula, noe som vil bety at den har en god del mer effekt enn de oppgtte 425hestekreftene den "skal ha"

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Har har problemer med å komme inn på forumet i det siste men det er nå så.

Jeg måtte gi 159 000,- for bilen. Om det er 220HK, 192HK eller 200HK bryr jeg meg ikke så ille om, det er 220 jeg er blitt fortalt av selgeren på Bertel O Steen. Hmm.. Både baklyktene og øyelokka skal være på, smaken=baken blah.. Lurte litt på et hekkskjørt, men siden jeg bare er 17år og har kjøpt meg bil, har jeg ikke så mye mer penger (akkurat nå). Når det gjelder felgene: De som sitter på er vinterdekk, på sommerhjulene er det lavprofil BBS felger, husker ikke om det er 245 17" eller hva det er, 17" er det iallefall :thumbup: Synes dere at jeg har kjøpt katta i sekken, eller et OK kjøp her..? *Vill ha lappen nå* :angry:

 

Kom med fler forslag på hva som kan gjøres med bilen ect. Morro å snakke bil! :p

Lenke til kommentar

De tekniske dataene stemmer ikke, hvis jeg ikke husker feil er

1Kw = 1.3636363636363636363636363636364 Hk.

 

Dvs. 141Kw = 192,72727................. Hk.

 

Luft filter kan gi opptil 5% Økt effekt, Dvs 9,6Hk.

Kanskje ikke så sannsynlig, men men.

 

Effekt anlegg kan gi ca 5-8% høyere effekt.

9,6Hk til 15,36.

 

Men 220Hk tror jeg du neppe har. Men 200Hk burde sparke ifra det og.

Lenke til kommentar

Ville (som så mange andre her) bytta baklykter! Fått på større (og bredere felger). 18" er vel ganske så kledelig på den bilen mener jeg :)

 

Ellers pleier rieger styling å gjøre seg på den bilen imo (som på så mange andre biler) Det er jo kanskje noe å sjekke ?

 

Ellers synes jeg den burde bli senka mer bak! Foran ser det greit ut egentlig :)

- Det er ikke bil før det subber litt i hjulbuene :p

 

 

Magnus

Lenke til kommentar
Ellers synes jeg den burde bli senka mer bak! Foran ser det greit ut egentlig :)

- Det er ikke bil før det subber litt i hjulbuene :p

Ikke nødvendigvis senke den, bare putte inn den største og tungste subben du klarer å få tak i (som er plass til i bagasjerommet). Det bør jo funke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...