Gå til innhold

www.microplex.no


Anbefalte innlegg

Bestilte noen varer på microplex her om dagen og sjekket innom ordrestatusen noen timer senere og pakken var allerede sendt og registrert på nettspor.

Er dette norges beste webshop? Har hanldet der flere ganger og pakken har alltid blitt sendt nesten umiddelbart etter bestilling. De svarer hyggelig på mail og.

De har alt en genial webshop skal ha av god service :thumbup: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også bestilt fra microplex en gang,de var ganske raske ja.

Bestilte ram fra multicom en gang,vil si de var raskere med pakking & sending.

Kundeservice betyr mye for meg,betaler heller litt mere å få service,enn å bli behandlet som en "dritt"

Lenke til kommentar

Det er vanlig at varen pakkes og postlegges samme dag dersom du bestiller innen et visst klokkeslett. Det at en pakke legges inn med nettspor er ikke alltid en garanti for at pakken *er* postlagt, men bare registrert med nummeret i webshoppens database. og tilsendt deg i en mail. Ofte jeg har mottatt et nettsporsnummer som ikke fantes før noen timer etterpå, da Posten hadde mottatt pakken og scannet den m.m.

 

Visse webshopper (gjett tre ganger) bryr seg ikke lenger om pakketider og hastighet på leveringer. De er blitt så store at de ikke trenger hver bidige kunde som er mulig å få.

Lenke til kommentar

Jepp det er utrolig god og kjapp service fra microplex... men dei har høg porto men det er jo posten som har skylda :roll: har handlet der mange ganger og dei er utrolig kjappe til og få ut pakkene også er det med litt SNOP :D hehe :thumbup:

 

BTW: razh0r eg syntes du har ventet litt lenge på det Asus 9600XT kortet ditt...

Endret av MuD
Lenke til kommentar
kostet like mye i porto for to xbox-spill fra mpx.. sm to vifter og arctic silver fra microplex.. Vil ikke si de er spess dyre på frakt! dette er kanskje noe variasjon med større pakker, men med de små er de helt greie ifølge meg! :thumbup:

Det er ikke portoen som er dyrere enn andre steder, men det ekstra ekspedisjonsgebyret dem putter på. Jeg har ikke vært borti sånt hos andre enn Microplex, og hadde nok bestillt mer derfra hvis dem tok til fornuft.

Lenke til kommentar

Hei

Bestilte et par everglide musmatter på microplex for et par år siden. Da kom portoen på 140KR.

 

Sendte mail til microplex for å undersøke hvordan dette var mulig. Svaret jeg fikk var:

Hei!

 

Vi tar et fast eksp.gebyr på kr. 25,-

 

Alt annet er postens takster for servicepakke og oppkrav,

så det må du nesten høre med dem om...dessverre...:-(

...

 

Deretter sendte jeg mail og lurte på om det fantes alternative betalingsmetoder som forskuddsbetaling, og på den måten unngå gebyr for oppkrav. Da var svaret:

 

Jepps - problemet er bare at vi ikke får lov av forbrukerombudet å

tilby forskuddsbetaling som en betalingsmåte - dessverre .-(

...

Lenke til kommentar
Jepp det er utrolig god og kjapp service fra microplex... men dei har høg porto men det er jo posten som har skylda :roll: har handlet der mange ganger og dei er utrolig kjappe til og få ut pakkene også er det med litt SNOP :D hehe :thumbup:

 

BTW: razh0r eg syntes du har ventet litt lenge på det Asus 9600XT kortet ditt...

Hvis du leser i denne tråden, så ser du at det kommer oppdateringer. ;)

 

Fått kollinummer nå btw!

Lenke til kommentar

Positivt: de har det du vil ha, raske på utsending, vanligvis greie ved mailhenvendelser.

Negativt: litt firkantede ved klager, produktinfoen på sidene er i enkelte tilfeller feil (og de vil IKKE hjelpe meg etter at jeg bestilte kabinett som plutselig hadde en intern 5.25" brønn mindre enn websiden sa :( ), litt stive priser (har jo nesten monopol på masse av det de selger så.....) + det ekstragebyret.

Lenke til kommentar

Den ene LED'n på Rheobusen jeg kjøpte der virket ikke, så jeg sendte mail. Fikk svar samme dag hvor de skrev at de skulle sende nye. Etter 1 uke hadde jeg ikke fått noe, så sendte mail. Fikk beskjed om at de skulle sjekke det. Men ingenting skjedde... Slik holdt det på i 4-5 uker, men fikk den til slutt. Og da hadde de lagt med en regning på 80kr for frakt, LED, og gebyr... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jepp det er utrolig god og kjapp service fra microplex... men dei har høg porto men det er jo posten som har skylda :roll:  har handlet der mange ganger og dei er utrolig kjappe til og få ut pakkene også er det med litt SNOP :D  hehe :thumbup:

 

BTW:  razh0r eg syntes du har ventet litt lenge på det Asus 9600XT kortet ditt...

Hvis du leser i denne tråden, så ser du at det kommer oppdateringer. ;)

 

Fått kollinummer nå btw!

hehe oki beklager... har sett noen av innlegga dine og det har stått lenge i signaturen din :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...