Gå til innhold

Hvilket spill har best grafikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fysikkmotoren i Farcry,

Teksturene, modellene og AI'en som kommer på Thief3, + Skyggene i Thief3

blandet med våpnene og Grafikken på Ting og landskapet i Half Life 2..

 

Det hadde vært noe det.. :)

 

må bare legge til at jeg har sett litt på Thief - Deadly shadows.. UTROLIG fin grafikk på det når det gjelder personer :wee:

Lenke til kommentar
Hvorfor mener de fleste at FarCry har best grafikk? Selv om det er fin grafikk så betyr det ikke at det er bra grafikk, det er to forskjellige ting.

Hva er forskjellen på fin og bra?

øhh, tror du ordene "fin" og "bra" betyr det samme? Da kan man like godt si at Banan og eple er det samme.

Hva er forskjellen mellom fin og bra grafikk?

Lenke til kommentar
Hvorfor mener de fleste at FarCry har best grafikk? Selv om det er fin grafikk så betyr det ikke at det er bra grafikk, det er to forskjellige ting.

Hva er forskjellen på fin og bra?

øhh, tror du ordene "fin" og "bra" betyr det samme? Da kan man like godt si at Banan og eple er det samme.

Hva er forskjellen mellom fin og bra grafikk?

Er ikke det det samme? :ermm:

Lenke til kommentar

vel, vet ikke helt om det jeg tenker på er det han mener.. men farcry har en veldig lystig og fargerik grafikk med sprakende farger som får det hele til å se så rent å pent ut.. og som gjør det "finere" en for eksempel Stalker hvor grafikkmotoren sikkert er like krevende, men hvor det er svært skittent og ekte..

 

personlig liker jeg ting skitne :)

som for eksempel stalker og Half life

Lenke til kommentar

Må si at jeg ikke er storfan av FarCrys grafikk, selv om det er det spillet som har best grafikk. Jeg liker ikke den tegnede stilen, STALKER kommer jeg derimot til å like bedre, i alle fall når det gjelder grafikk da.

 

Altså, FarCry har bra grafikk, men den er ikke fin. Der fikk du svaret ditt, Holy_Cow! :wee:

Lenke til kommentar
Hvorfor mener de fleste at FarCry har best grafikk? Selv om det er fin grafikk så betyr det ikke at det er bra grafikk, det er to forskjellige ting.

Hva er forskjellen på fin og bra?

øhh, tror du ordene "fin" og "bra" betyr det samme? Da kan man like godt si at Banan og eple er det samme.

Fin og bra i grafikk sammenheng. Det er fint når det du ser på skjermen er veldig likt virkeligheten, det kan også sies at slik grafikk er fin. Ergo så kan man si at grafikken er fin og bra, selv sliter jeg litt på dette området da jeg synes grafikken er fin og bra. Noen andre tanker?.

Lenke til kommentar

Bra grafikk går vel mer på det tekniske, med bra bump mapping, pixel shading og hva nå alt heter. Fin grafikk derimot har vi som noen sa i FF spillene, ikke spesielt bra, siden folk bare løper på bilder, men ser jo veldig fint ut :p

 

Morrowind har jo også veldig fin grafikk, med væreffekter, fin himmel og rett og slett bra vann som gjør at det 2 år gamle spillet fortsatt ser fint ut.

Lenke til kommentar
Bra grafikk går vel mer på det tekniske, med bra bump mapping, pixel shading og hva nå alt heter. Fin grafikk derimot har vi som noen sa i FF spillene, ikke spesielt bra, siden folk bare løper på bilder, men ser jo veldig fint ut :p

 

Morrowind har jo også veldig fin grafikk, med væreffekter, fin himmel og rett og slett bra vann som gjør at det 2 år gamle spillet fortsatt ser fint ut.

Der var det en god forklaring :thumbup: å så trøtt...

Morrowind blir konge på mitt x800?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...