Gå til innhold

Hvilket spill har best grafikk?


Anbefalte innlegg

Far Cry har fortsatt (:p) den beste grafikken av spill som er ute nå. Gjennomførte det på Veteran i dag, SINNSVAKT vanskelig slutt! :wow:

 

Uansett, av kommende spill vil nok Doom 3 og Half-Life 2 se meget pent ut, sammen med S.T.A.L.K.E.R.

Men når vi først snakker grafikk, ser frem til Unreal 3 motoren kjører over skjermen min i form av Unreal Tournament :love::yes:

 

 

Deus Ex: Invisible War har jeg enda tilgode å sjekke med full grafikk på (venter fortsatt på pc som kan drive det :p). Thief 3 bygger vel på samme motor, pluss minus noen forbedringer. Splinter Cell 2 kommer sikkert til å bli bra pent, World of Warcraft på sin måte, Dungeon Siege 2 vil nok se bra ut, Black & White 2, Age of Empires 3, Vampire-spillet på HL-2 motoren. Jeg kan sikkert fortsette enda litt til, men velger å stoppe her :)

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor mener de fleste at FarCry har best grafikk? Selv om det er fin grafikk så betyr det ikke at det er bra grafikk, det er to forskjellige ting.

Hva er forskjellen på fin og bra?

Sånn som NFSU kanskje? Grafikken var bra, men ikke pen. Altfor glinsende og glatt.

Lenke til kommentar

bah, det er kun det pixelshada vannet som ser bra ut i Farcry, og kanskje utsikten fra toppen av et fjell, men ellers er innendørsmiljøene tamme og lite detaljerte... Synes Unreal2 har bedre grafikk.

 

Landskapet i f.eks Morrowind er mye mer detaljert og mye penere bygd opp enn farcry... Og med modden "rhedds faces" så får characterene nye ansikt også, og da er det ikke noe å utsette på dem lengre :)

Lenke til kommentar
Alt for mye hype om denne Far Cry motoren..., jeg syntes ikke den var så god.

Battlefield Vietnam har veldig nice grafikk. (Landskap, gunnere.)

Også Soldier of Fortune 2: Double Helix.( Personer, byene)

Unreal Tournament 2003 har også veldig fin grafikk.(Personene, landskap)

Men Max Payne 2 er bare über!( Personene, stedene, gunnerne, ALT!)

Far cry grafikken er da mye bedre enn vietnam grafikken, den er rett og slett mer livaktig. Ingen kan ligge i skogen i farcry mens man ser utover sjøen med tårer i øynene

Lenke til kommentar
Hvorfor mener de fleste at FarCry har best grafikk? Selv om det er fin grafikk så betyr det ikke at det er bra grafikk, det er to forskjellige ting.

Hva er forskjellen på fin og bra?

øhh, tror du ordene "fin" og "bra" betyr det samme? Da kan man like godt si at Banan og eple er det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...