Gå til innhold

QXL svindel på høyt plan?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om QXL kan defineres som web-shop, men det passet ikke andre steder.

 

Hva i all verden er dette

 

Må da være svindel. Er jo umulig å skaffe en G5 til under 2000 kroner. Tror samtlige budgivere på denne auksjonen har blitt lurt trill rundt. Les også alle spørsmål og svar på denne auksjonen. Må være noe muffens her... hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk vurdert å legge inn et bud på fremgangsmåten...litt interessant å finne ut av egentlig (om det er mulig).

 

Jeg kan godt vente noen mnd for å få en Powerbook til 2000,- (noe som også var mulig).

 

Svindel? neppe..han skriver jo tross alt at det ikke er snakk om kjøp av en, men fremgangsmåten.

 

Han gir jo også garanti for pengene tilbake om du syntes det er for mye arbeid.

Lenke til kommentar

Dette må være svindel. :yes:

 

En ny Dual PM koster litt under 30 000,- Denne prisen faller ikke så mye om 6 måneder. Dette er svindel delux.

Min auksjon selger en fremgangsmåte til hvordan du kan skaffe deg denne maskinen.

Personlig har jeg mottatt ulike typer utstyr ved å benytte meg av fremgangsmåten jeg nå gir deg muligheten til å benytte deg av.

 

Av andre elektroniske artikler du kan skaffe deg, kan jeg nevne: Apple iPod 3G 40gb til knapt 700 kroner...

 

Vel uansett så er det umulig å skaffe en Dual PM til 10,000,- uansett fremgansgmåte, utenom å stjele den da.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er dette noe som inneholder "snusk" av en eller annen sort. Det er garantert ikke noen enkel metode og vil nok innebære endel "arbeid" fra din side.

Kanskje feks, noe slikt som "verv 10 Mac kjøpere og få en billig Mac tilsendt" "Desto flere du verver, desto billigere får du Mac'en..."

:(

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen som har lest noe av det mannen har skrevet på qxl ? Grunnen til at han måtte trekke tilbake wholesale er nok det at wholesale betyr kjøp av større partier, noe av konseptet bak slik handel er at du kjøper et produkt billig og du da står på en mailingliste med produkter som blir sendt en gang eller ofterer pr mnd, en vanlig måte å selge produkter på over there. kommer nok mer og mer her også. Som han skriver selv i svar på spm på qxl salgsiden innebærer ikke dette pyramidespill, eller selg 10 få en maskin opplegget.

 

Kanskje på tide at folk får inn i hodet sitt at en skal lese det som står før en kommenterer noe som helst, hadde dere lest hele qxl siden hans hadde dere fått svar på alt dere ønsker svar på, jeg for min del kommer ikke til å by på en slik auksjon da det meste av dette ligger ute på nettet.

 

Irreterer meg at folk ser en topic, knapt leser det og kommenterer det før en har lest alt som står på sidene det omhandler og det som står lenger opp på topicet.

Det må det bli slutt på, idiotisk og den som svarer uten å gidde å sette seg inn i topicet og innholdet av den bør kunne bli banet i nokre dager... ellers blir det bare søppel innlegg. :no:

 

RScue

Lenke til kommentar
Er det egentlig noen som har lest noe av det mannen har skrevet på qxl ? Grunnen til at han måtte trekke tilbake wholesale er nok det at wholesale betyr kjøp av større partier, noe av konseptet bak slik handel er at du kjøper et produkt billig og du da står på en mailingliste med produkter som blir sendt en gang eller ofterer pr mnd, en vanlig måte å selge produkter på over there. kommer nok mer og mer her også. Som han skriver selv i svar på spm på qxl salgsiden innebærer ikke dette pyramidespill, eller selg 10 få en maskin opplegget.

 

Kanskje på tide at folk får inn i hodet sitt at en skal lese det som står før en kommenterer noe som helst, hadde dere lest hele qxl siden hans hadde dere fått svar på alt dere ønsker svar på, jeg for min del kommer ikke til å by på en slik auksjon da det meste av dette ligger ute på nettet.

 

Irreterer meg at folk ser en topic, knapt leser det og kommenterer det før en har lest alt som står på sidene det omhandler og det som står lenger opp på topicet.

Det må det bli slutt på, idiotisk og den som svarer uten å gidde å sette seg inn i topicet og innholdet av den bør kunne bli banet i nokre dager... ellers blir det bare søppel innlegg. :no:

 

RScue

Forklar litt nærmere, du kjøper ett produkt billigere, så må du kjøpe produkter fra de en gang i måneden etterpå? For å få meg til å tro at du får noe til en tiendepart av markedsverdi uten noen ulemper, det skal du jaggu argumentere godt før jeg tror på, hvem er det som er villig til å selge med tap bare for at du skal få ett billig produkt? Det henger bare ikke på greip.

 

AtW

Lenke til kommentar
Som han skriver selv i svar på spm på qxl salgsiden innebærer ikke dette pyramidespill, eller selg 10 få en maskin opplegget.

Nettopp, derfor foreslår jeg verving. Verving er verken salg eller pyramidespill og fullt lovlig.

 

svar på, jeg for min del kommer ikke til å by på en slik auksjon da det meste av dette ligger ute på nettet.

Så hvis du faktisk vet hva denne "metoden" er, hvorfor i all verden skriver du det ikke her og legger ved linker da slik at ingen her skal blir lurt på denne auksjonen??

:scared:

Lenke til kommentar

Jeg kan gi dere et godt tips til hvordan dere får en G5 Gratis!!!

 

Sett masse penger i banken (ca. 1,5 millioner). Etter ett år så hever du rentene og kjøper en hvilken som helst datamaskin til 30 000. (Denne maskina får du gratis, samt at den trolig blir bedre enn G5)

 

Ulempen er at det tar noe tid.

Endret av Cain_85
Lenke til kommentar

hehe, raske svar. Vel poenget med wholesale er at du kjøper inn et stort partivarer for å selge billig ikke sant, det du gjør isteden for å kjøpe inn stort er at du gjerne vil teste varene før du kjøper stort, du ber da om å kjøpe et sample/prøve av produktet og du får det produktet billigt.. dette er en måte som du kan benytte hvis du evt lurer på å begynne med import (noen krever firmaattest.)

 

En annen måte er at du kjøper et billigt produkt og blir da satt på en mailingliste hvor selger kan sende deg reklame for diverse produkter, da får dem inn reklame inntekter påat du kjøper et produkt.

 

Dette er metoder mange benytter og jeg tipper på at det kommer til å ta slutt om ikke så alt for lenge, iallefall metode 1, da mange benytter seg av billige prøver, og det er det ingen som tjener på..

 

Dette har ikke noe med verving å gjøre.

 

LInker ?, lett litt med google du så finner du, søk heholdvis etter wholesale og mailinglist hardware, så dukker det antakelig opp noe.

 

 

Rscue

Lenke til kommentar
hehe, raske svar. Vel poenget med wholesale er at du kjøper inn et stort partivarer for å selge billig ikke sant, det du gjør isteden for å kjøpe inn stort er at du gjerne vil teste varene før du kjøper stort, du ber da om å kjøpe et sample/prøve av produktet og du får det produktet billigt.. dette er en måte som du kan benytte hvis du evt lurer på å begynne med import (noen krever firmaattest.)

 

En annen måte er at du kjøper et billigt produkt og blir da satt på en mailingliste hvor selger kan sende deg reklame for diverse produkter, da får dem inn reklame inntekter påat du kjøper et produkt.

 

Dette er metoder mange benytter og jeg tipper på at det kommer til å ta slutt om ikke så alt for lenge, iallefall metode 1, da mange benytter seg av billige prøver, og det er det ingen som tjener på..

 

Dette har ikke noe med verving å gjøre.

 

LInker ?, lett litt med google du så finner du, søk heholdvis etter wholesale og mailinglist hardware, så dukker det antakelig opp noe.

 

 

Rscue

Metode 2 er jo ihvertfall helt uaktuell, er jo ingen som gidder å gå 1000 dollar i tap for å få EN lusen fyr på en mailingliste over reklame.

 

Metode 1 er jo grei nok, men grenser ganske sterkt opp mot svindel slik jeg ser det, og i tillegg så gir de vel ikke ut maskiner til gud og hvermann som vil starte en bedrift? I tillegg henger det ikke helt sammen at man må vente 6 måneder, da er det jo for sent for ett legitimt firma å begynne å selge produktet, så hvorfor den lange ventetiden?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Hvordan få seg en G5 til under 2000 kr:

 

Få 280 tullinger til å betale 100 kr til hvordan man kan lage en håpløs QXL-annonse for å lure andre tullinger. Da har du 28 000kr, betal så de resterende 2000 selv.. Ikke noe værre en det folkens! :p

 

Go for it!

 

mag

 

edit: tar mellom 1-6 mnd av hvor mange lettlurte tullinger du er i kontakt med..

Endret av trMaG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...