Gå til innhold

QXL svindel på høyt plan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BEVIS 2 :

 

Han har Biker Boys NTSC versjonen på DVD, tvilsomt at noen kjøper den i norge, når du får den på Sone2 !

 

http://home.broadpark.no/~jmah/bevis2.jpg

 

jeg har den på Sone2, den ser annerledes ut.

 

Her er fullt bilde av NTSC coveret !

http://home.broadpark.no/~jmah/bboys.jpg

 

BEVIS 1 IGJEN :

 

Første bevis :

 

ikkefaen.jpg

 

Farhenheit temp ! Ergo bildet er fra USA. Tviler sterkt på at noen i Norge bruker F systemet !

Endret av skarsk
Lenke til kommentar
Var da voldsomt så folk skulle stresse her da. Han har en ikea hylle, hva kan dere analysere utav det?

 

Er mange som velger og kjøpe sone 1 filmer framfor sone 2, så å si at det er grunnen synes jeg er litt dårlig.

Ikea finnes i USA. Det har ikke vært 60 grader i norge siden... Aldri? Det er Farhenheit systemet, altså 60F som er en fin USA temp nowadays.

 

I tillegg finnes IKEA i USA, overalt.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har no kun sone 1 filmer i min samling så det kan vel knappt kalles bevis, telefonen ser rå ut og den kunne jeg tenkt meg selv, amerikansk tastatur er naturlig hvis maskinen er tatt inn fra amerika, da dem ikke leverer norsk tastatur der, men det kan kjøpes i norge, fahrenheit kan være pga uvitenhet.

 

Men lastebilen den er harry så bildet må være fra amerika, har vært noen turer i hallingdalen og der henger det ofte trailer bilder på vegen hos ungdommen, men hvor er han ifra som selger på qxl da?

 

RScue

 

Edit: en slik hylle har jeg også når jeg ser etter , kjøpt ikea i trondheim

Endret av rscue
Lenke til kommentar
Hehe, jeg har no kun sone filmer i min samling så det kan vel knappt kalles bevis, telefonen ser rå ut og den kunne jeg tenkt meg selv, amerikansk tastatur er naturlig hvis maskinen er tatt inn fra amerika, da dem ikke leverer norsk tastatur der, men det kan kjøpes i norge, fahrenheit kan være pga uvitenhet.

 

Men lastebilen den er harry så bildet må være fra amerika, har vært noen turer i hallingdalen og der henger det ofte trailer bilder på vegen hos ungdommen, men hvor er han ifra som selger på qxl da?

 

RScue

Rscue, du må da innse at dette var et typisk amerikansk det rommet? Hvorfor har han oppe weather hvis han har farhenheit der da? Ta og google på Apple G5 image search (har ikke gjort det selv) så finner du kanskje akkuratt det bildet..

Lenke til kommentar

Modern har us som språk på sin pc, men det er fordi hun har stilt vekk xp sin(hun har ikke peiling på internett, og ringer på meg når hun får problemer, hun surfer kun)

 

Det eneste i det rommet som kan sies er amerikansk er vel tastatur som kan ha sin naturlig årsak, telefonen vet jeg ikke men den er stilig, dere som holder på med inn zooming finner vel ut hvilke merke det er..

 

Skal google litt etter G5

 

RScue

Lenke til kommentar

Han har jo allerede garantert i svarene at det ikke er pyramide, verving eller noe slikt. les alt på qxl annonsen hans...

 

Rscue

 

edit: ser at han kun har positive karakterer men at de ikke kan vises, hadde vært intressert i å vite hvilke produkter han har solgot og kjøpt..og hva de skriver om det han har solgt.

Endret av rscue
Lenke til kommentar

Jeg må si at dette virker svært mistenkelig, og ligner stygt på Matrise. (egentlig en avart av pyramide)

 

Pkt 1. Pris på 235 $ for en G5 er 7,8 % av nyprisen på AppleStore i USA. Selv en refurbished G5 selges ikke til en pris på under 10 % av ny. Når det skjer er det varer som ikke er særlig salgbare, noe man neppe kan sies om en G5. DEt er det samme som at komplett skulle solgt et demobrukt HK til 50 - 120 kr. Tror noen at det skjer.

 

Pkt 2. Selv om marginer i næringslivet er kjent for å være høye, er det vel ingen i dag som påstår at marginene er svært høye innen IT-bransjen (med unntak av Microsoft).

 

Pkt 3. Prisen minner utrolig mye om de priser som finnes på ulike elektronikkmatriser, der du må kjøpe verdiløse bokpakker (e-books), og du først får varen når 10, 15, 20, 25 eller 30 har tegnet seg i matrisen, såg priser som 150 $ for en iMac. For de som driver matrisen betyr det at f. eks. for iMac med cycle på 10, tener de 1.500 $ på bøker for hver iMac de må sende ut. Koster i USA ca 1.200 $ i butikk. E-bøker koster nær null å distribuere.

 

Men man kan ikke si at selger driver svindel. Han sier klart at han bare selger informasjon om hvordan man kan skaffe seg en. Informasjonen han gir er svært tynn, noe som gjør det svært vanskelig å "ta han" i ettertid. Prisen er heller ikke høy. Alle som legger inn bud på en slik auksjon bør være klar over at sannsynligheten for at informasjonen har særlig verdi er nokså liten. Men jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar

nå skal det sies at han har sagt at for dem som synes at det ble mye arbeid (altså hvis der skulle være sånn fuckings verving ol) som kjøperen var missnøyd med så var det ikke noe problem å få hevet kjøpet..

 

dvs at hvis der er andre betingelser en lang ventetid så er det bare å syte så skulle man få pengene igjen...

 

hmm

tror forresten at er dette matrise så har han nok brukt sitt medlemsnr som vervingsmoment. altså alle som kjøper oppskrifta og går med på kjøpet får han under seg i den "ikke" pyramiden!

 

har hatet pyramide siden jeg prøvde meg på ACN (telefonselskap).

Lenke til kommentar

Prøvde å få han til å bevise at han faktisk eier G5'en, men nei da.

 

Spørsmål:

Kunne du sendt meg ett bilde også? Der du viser at det er du som eier maskinen. Ved f.eks legge en papirlapp over skjermen der du skriver noe. Det haddde vært fint.

 

Svar:

Heisann. Jeg har dessverre ikke noe dig.kamera, kun et eldre bilde av pulten min. Dette er antakeligvis ikke av intr for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...