Gå til innhold

Ting å gjøre


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svare på denne tråden...

 

ellers, hoppe fallskjerm, stå på en scene foran masse folk (og gjerne gjøre noe dumt), leve så lenge som mulig, ta trippel salto på trampett (for de som vet hva en trampett er), tørre å ta baklengs salto stillestående på bakken (tror jeg skal klare det, men tør ikke)... pluss en hel del til

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt til å dø, så dette spørsmålet er ikke relevatn for meg :ermm:

 

 

Gjøre masse morro kanskje, menhva, det vet jeg ikke. Reise mye så jeg får sett en del av verden, når jeg får litt penger. Få meg en kul jobb, en jeg syntes er morro å drive med. Få en familie, unger og kone. Forhåpentlig vis bli bestefar. Få noen fine sykepleiere. Dø en smertefri død.

 

+ en del till da, håper jeg.

 

 

 

 

 

EDIT: Hva hadde du gjort om legen sa at du hadde max 5 år igjen? Trur jeg hadde krepert på stedet jeg.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
4. ta opp et stort lån til sparebanken og sier at jeg er frisk (blir venn med doktoren først)

Hæ? Var jeg den eneste som ikke tok den?

rett før du skal dø, man kan ikke ta opp noe lån hvis du er døden nær, derfor sier du at du er frisk og tar ut et par millioner.

 

mvh BalleMann

Åh. Det må jeg si virka som en vannntett plan ;)

Lenke til kommentar

- Å sitte på i et jagerfly hadde vært helt villt rått.

- En tur ut i verdensrommet, kanskje til et annet solsystem ;)

- Tuppe George Bush hardt i ræva

- Se så mye som mulig av verden

- + Mye mer

 

EDIT: Hva hadde du gjort om legen sa at du hadde max 5 år igjen? Trur jeg hadde krepert på stedet jeg.

Tror jeg hadde dratt til Tibet og blitt munk eller noe. :ermm:

Lenke til kommentar
4. ta opp et stort lån til sparebanken og sier at jeg er frisk (blir venn med doktoren først)

Hæ? Var jeg den eneste som ikke tok den?

rett før du skal dø, man kan ikke ta opp noe lån hvis du er døden nær, derfor sier du at du er frisk og tar ut et par millioner.

 

mvh BalleMann

Åh. Det må jeg si virka som en vannntett plan ;)

hehe, kunne vært godt med litt ufortjent cash rett før du dør :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...