Gå til innhold

[løst]Aldri mer Elkjøp!


Anbefalte innlegg

:wow: Jøss, har igrunn aldri opplevd slik behandling hos min elkjøp butikk. Har handlet kjempe masse der igrunn og fått topp service hele tiden. Når kjæresten min kjøpte en telefon der (3510i) og det ble feil på den fikk hun enten en ny 3510i eller en 3100. Da var det vel gått litt over en måned når feilen oppstod.

 

Jeg har også fått prisavslag pga prisgarantien deres og jeg må si at jeg heldigvis ikke kjenner meg igjen i det som skrives her..

 

Men uansett, hver butikk er forskjellig og hver ansatt er forskjellig. Jeg blir helt sjokkert på det joenohr skriver og at han unnskylder seg med hele tiden at det er kunden sin feil. Jeg har selv jobbet i butikk i 4 år, jobber også i Post i Butikk der det er feil noen ganger, men uansett så har kunden nesten aldri feil. Kunden har alltid rett heter det, det er det vi som selgere lever av og som nevnt før jo mer fornøyde kunder jo flere kunder får man.. Nytter ikke å klage på sure kunder eller lange køer, du skal uansett ta deg av hver kunde og deres problem inviduelt og ikke som en gruppe. Men uansett så er det koselig når kunder sier til en at en handler her fordi man får god service ( og ja det har jeg hørt en del.)

 

Så moralen er: Kunden har alltid rett, og det er jobben til kundebehandeleren å ta seg av kundens problem.

 

P.S joenohr hvis du mener seriøst det du skriver synes jeg du burde be om flytting, til lageret kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:wow: Jøss, har igrunn aldri opplevd slik behandling hos min elkjøp butikk. Har handlet kjempe masse der igrunn og fått topp service hele tiden. Når kjæresten min kjøpte en telefon der (3510i) og det ble feil på den fikk hun enten en ny 3510i eller en 3100. Da var det vel gått litt over en måned når feilen oppstod.

 

Jeg har også fått prisavslag pga prisgarantien deres og jeg må si at jeg heldigvis ikke kjenner meg igjen i det som skrives her..

 

Men uansett, hver butikk er forskjellig og hver ansatt er forskjellig. Jeg blir helt sjokkert på det joenohr skriver og at han unnskylder seg med hele tiden at det er kunden sin feil. Jeg har selv jobbet i butikk i 4 år, jobber også i Post i Butikk der det er feil noen ganger, men uansett så har kunden nesten aldri feil. Kunden har alltid rett heter det, det er det vi som selgere lever av og som nevnt før jo mer fornøyde kunder jo flere kunder får man.. Nytter ikke å klage på sure kunder eller lange køer, du skal uansett ta deg av hver kunde og deres problem inviduelt og ikke som en gruppe. Men uansett så er det koselig når kunder sier til en at en handler her fordi man får god service ( og ja det har jeg hørt en del.)

 

Så moralen er: Kunden har alltid rett, og det er jobben til kundebehandeleren å ta seg av kundens problem.

 

P.S joenohr hvis du mener seriøst det du skriver synes jeg du burde be om flytting, til lageret kanskje?

hva direkte er det du refererer til egentlig?

Lenke til kommentar

Høres jo veldig riktig ut det som KVTL sier, ja...

Men BTT...

Når de ringte sa de at grunnen til at det hadde tatt så lang tid var at det hadde skjedd en feil hos dem.. Men jeg har vel rett til NY mobil om det tar over 4 uker, uansett hvor mye problemer de har hatt?? I kamerat fikk dette... Den var en dag for sein, og da fikk han ny på dagen...

Lenke til kommentar
hva direkte er det du refererer til egentlig?

Jeg refererer til uttalelser som:

Jeg er enig i det som blir nevnt lengre opp at så lenge man kommer med en saklig og holdbar argumentasjon så er det LANGT bedre enn å hisse seg opp.

Da blir iallefall jeg også tverr.

og
Når du konstant har 8-10 mennesker i kø slik vi har er ikke historien like rosenrød!
, blant annet.

 

Det at du man har 8- 10 stk i kø hele tiden har ingenting med kundeservice å gjøre, det har man rett til som kunde uansett. :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
heisann..

Jobber på elkjøp selv jeg..

at han vil helst ikke tape noe penger for det går utover bonusen hans..

Først og fremst, når du begynnte i Elkjøp så signerte du en taushetsavtale,

den har du nå brutt.

 

Gå ut med lønnssystem i firmaet du jobber i er ikke tillatt.

 

Det er rett og slett uetisk for deg som ansatt.

 

 

 

Snakk med han og hvis du nevner avis og Tv publisitet vil du nok få det som du vil.

Er ikke alle som biter på den, du skønner, Kjøpsloven er der

for å beskytte begge parter.

Ikke bare kjøper, men også selger.

Tro det eller ei, en gang i blant så kommer det urimelige krav fra kunder,

Noen ganger må foten settes ned.

 

Priser meg selv for at de fleste "eksperter/Kunder" på kjøpsloven egentlig

ikke vet hva de prater om, de leser den til de finner en linje som ser bra ut.

og med sin nye ervervede kunnskap så løper de til angrep,

de har jo trossalt firmaet i et hefig balletak ? eller har de?

for som oftest, leser de en linje eller to til så ser du at butikken

har litt rettigheter også. har

sett så mange tåplige og latterlige saker der kunden krever og hevder de mest

fantastiske ting.

 

Men en annen side av saken er at kunden SKAL prioiteres, det

er trossalt de vi lever av, og en utilfreds kunde er et tap

for butikken i det lange løp.

 

Så jeg ser heller en større trussel i at kunden aldri kommer tilbake

en at han klager til tv2 eller forbrukerrådet, for kunden har ofte ikke

grunnlag i sin klage.

 

Seg selv han dummer ut.

 

 

Men husk igjen, inegen skriking eller krangel..det fører ingen steder.

Takk og pris at du klarte og fortelle NOE riktig i alt det svadaen du har rotet ut

av det, personlig så er jeg villig til å strekke meg LANGT! for en kunde som

kommer met et oppriktig og høffelig ønske.

 

De menneskene er trossalt hyggelig å hjelpe, for det er jo nettopp det vi alle er

mennesker.

Fellesrespekekt og forståelse er nøkkelordet her.

 

 

 

1862792[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
vis telefonen ble ødelagt så skulle de kunne gitt ut en  helt ny telefon til meg med en gang!

1864639[/snapback]

 

Dette syns jeg er moro! Hver gang en kunde kommer til meg og sier dette, ler jeg godt innvendig mens jeg tenker; Gud, hvor dumme noen er!

 

Hvis du har en Audi, skal Audi gi deg en ny bil når du kræsjer den?

Lenke til kommentar
vis telefonen ble ødelagt så skulle de kunne gitt ut en  helt ny telefon til meg med en gang!

1864639[/snapback]

 

Dette syns jeg er moro! Hver gang en kunde kommer til meg og sier dette, ler jeg godt innvendig mens jeg tenker; Gud, hvor dumme noen er!

 

Hvis du har en Audi, skal Audi gi deg en ny bil når du kræsjer den?

8071622[/snapback]

 

Det blir litt mer riktig å si: hvis Audien plutselig sluttet å gå, kunder kommer ikke å klager når de har mistet telefonen i bakken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...