Gå til innhold

Sam & Max 2 skrinlagt?!


Anbefalte innlegg

Leste dette nettopp

 

LucasArts has decided to stop production on Sam & Max

"After careful evaluation of current market place realities and underlying economic considerations, we've decided that this was not the appropriate time to launch a graphic adventure on the PC" says Mike Nelson, Acting General Manager and VP of Finance and Operations. There is currently no plan to reduce staff. 

Håper dette ikke er slutten for spillet for godt :cry:

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Like greit. 3d har fint lite å gjøre i point n' click-spill som S&M, Dott, MI, etc..

Det er jeg så definitivt uenig i. 3D-grafikk er i utgangspunktet bare en måte å presentere spillverdenen på. Nå vet jeg ikke hvordan utviklerne planla å gjøre det her, men det er slett ikke nødvendig å benytte seg av samme grensesnitt som i Grim Fandango og MI 4 bare fordi det er snakk om 3D-grafikk.

 

Hmm.. uansett, er slett ikke lenge siden folk mente 3D ikke hadde noe som helst å gjøre i sanntidsstrategispill.. tidene forandrer seg :)

Lenke til kommentar
Da får vi vel alle løpe ut og kjøpe Syberia 1 &2, Lucas Arts Adventure Pack og The Longest Journey, slik at vi kan overbevise utviklerene at det er et marked for slike spill...

Helt enig - og stikkordet her er faktisk å kjøpe i motsetning til det mange driver med uten å tro at det skader noen.

Lenke til kommentar
Like greit. 3d har fint lite å gjøre i point n' click-spill som S&M, Dott, MI, etc..

hva prater du om??? dette har latt seg godt gjennomføre opptil flere ganger allerede med blant annet GF, BS3, MI4 osv. Så du mener at dem ikke skal lage flere adventure-spill i fremtiden? Produsentene starter ihvertfall ikke å lage ett adventure-spill i 2D igjenn om det er det du vil ha (selv om jeg forsovidt er enig at det var litt mer spenning over de gamle 2D adventure-spillene.)

 

dette er utrolig trist...

 

http://www.lucasarts.com/press/releases/85.html

Lenke til kommentar
Da får vi vel alle løpe ut og kjøpe Syberia 1 &2, Lucas Arts Adventure Pack og The Longest Journey, slik at vi kan overbevise utviklerene at det er et marked for slike spill...

Hvor får man kjøpt Lucas Arts Adventure Pack, og inneholder den alle de gamle?

Et kjapt søk på Google ga meg bare tyske sider, og tysk; det er gresk for meg.

 

Skulle gjerne hatt den pakken, selv om jeg har et par av spillene fra før :)

Lenke til kommentar
Unnskyld språket, men pokker! :(

Den tok seg godt ut med autosensurering ;)

Forstår ikke helt. Jeg kan ikke se noen autosensurering. Er det slik at bare andres innlegg sensureres? Litt dumt, i så fall, for jeg vil gjerne vite det når noe jeg skriver ansees som usømmelig.

 

Sendte forøvrig inn min underskrift til kampanjen. Takk for linken, djooprod! :)

Lenke til kommentar

En annen viktig ting: Send epost til sjefene i LucasArts! Viktig at de virkelig får føle på kroppen at de gjør en skikkelig tabbe ved å droppe sam and max 2. Send dette videre til alle du kjenner!

 

[email protected] (dette er sjefen i lucasarts- gi ham klar beskjed!)

[email protected] (dette er Randy Breen, også han sentral i LucasArts)

 

Til moderator: Få opp en nyhetssak i gamer.no om den massive reaksjonen som Lucasfansen stabler på beina! LucasArts har blitt bombardert med epost. Viktig å gi så mange som mulig info om at det går an å sende epost og påvirke de virkelighetsfjerne dresskledde i LEC.

 

 

 

djooprod

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...