Gå til innhold

Tidenes beste film?


ooddbb

Anbefalte innlegg

Boondock Saints -> rett og slett kul, bare jeg som har grøssninger av slutt-talen? :D

LoTR -> Tidenes historie

StarWars -> -1 & 2 UÆH Ellers gull

Sin City -> Helvetes kul måte fortelle en mørk kul historie på :D Frank Miller <3

To End all Wars -> Vakkert(om jeg kan kalle det det:)) krigsdrama

A beautiful Mind -> glimrende lagret og glimrende spilt, sann historie

KingKong -> Hvordan få så mye ut av en film som egentlig har så lite dialog.. Beats me

 

Og til Punshier-gjengen.. Dette var faktisk en av de bedre Marvelfilmene.. desverre ser det ikke ut til at de klarer å få laget en skikkelig anti-helt film.. Publikum vil ha happy ending.. Se på The Hulk, Se på DareDevil. Men The Punshier var mye bedre enn disse og har desverre fått alt for litte anerkjennelse.. Og den med Dolph var jo bare en vits =)

 

edit: GLEMTE Sin City!

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KingKong -> Hvordan få så mye ut av en film som egentlig har så lite dialog.. Beats me

5385712[/snapback]

 

Et bilde forteller mer enn tusen ord, er det ikke det de sier? Tenk deg da levende bilder + action = mange minutter og scener.

5385720[/snapback]

"Et bilde forteller mer enn tusen ord".. Ja ikke sant? :D

 

 

Alikvell så trengs faktisk ikke så mye action.. Får personlig ikke så mye ut av de scenene.. Men de rolige "kikke på hverandre scenene".. fantastisk

Lenke til kommentar
Alikvell så trengs faktisk ikke så mye action.. Får personlig ikke så mye ut av de scenene.. Men de rolige "kikke på hverandre scenene".. fantastisk

5385731[/snapback]

 

Også er det et ordtak som lyder "stillhet er gull". Som oftest er det best å holde kjeft for ikke å ødelegge stemninga :!:

Lenke til kommentar
Bildene er ganske fine, men filmen er så som så :hmm: Den dårligste i cube-serien spør du meg.

5389767[/snapback]

Egentlig enig. Jeg er faktisk mest positiv til Cube Zero. :)

5389792[/snapback]

 

Enig. I Cube Zero slipper vi hemma folk og gamle senile damer. Den er også den mest gjennomførte av de tre, selv om jeg ikke liker han "sjefen" med stokken.

Lenke til kommentar
Boondock Saints -> rett og slett kul, bare jeg som har grøssninger av slutt-talen? :D

LoTR -> Tidenes historie

StarWars -> -1 & 2 UÆH Ellers gull

Sin City -> Helvetes kul måte fortelle en mørk kul historie på :D Frank Miller <3

To End all Wars -> Vakkert(om jeg kan kalle det det:)) krigsdrama

A beautiful Mind -> glimrende lagret og glimrende spilt, sann historie

KingKong -> Hvordan få så mye ut av en film som egentlig har så lite dialog.. Beats me

 

Og til Punshier-gjengen.. Dette var faktisk en av de bedre Marvelfilmene.. desverre ser det ikke ut til at de klarer å få laget en skikkelig anti-helt film.. Publikum vil ha happy ending.. Se på The Hulk, Se på DareDevil. Men The Punshier var mye bedre enn disse og har desverre fått alt for litte anerkjennelse.. Og den med Dolph var jo bare en vits =)

 

edit: GLEMTE Sin City!

5385712[/snapback]

 

Veldig enig her ja, bortsett fra at jeg synes SW ep 2 var tøff :p

Punisher og a beautiful mind har jeg ikke sett...

 

Vil også legge til at Matrix-trilogien er genial :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...