Gå til innhold

Tidenes beste film?


ooddbb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bildene er ganske fine, men filmen er så som så :hmm: Den dårligste i cube-serien spør du meg.

5389767[/snapback]

Egentlig enig. Jeg er faktisk mest positiv til Cube Zero. :)

5389792[/snapback]

 

så netopp cube zero, visste ikke den var ute engang! Fy faen, for en film.

Digger denne triologien, man får faktisk vite hva som skjer.

 

Anbefales ikke for de med svak mage. :)

Lenke til kommentar
Sant nok at dette er klimakset, men vil si det er en negativ forskjell på når du sier det, og når Mel Gibson sier det.

5411933[/snapback]

 

Da må jeg virkelig beklage at du føler at når andre sier det så ødelegger det filmen.. Men min hensikt var bare å si meg enig med at slutten på den filmen er meget god..

 

(Ellers har du aldri hørt meg si, det så om jeg ligner på Mel'ern eller ikke tviler jeg på at du kan bedømme. Lets end it now!)

Lenke til kommentar
Bondock saints

 

Ja, tror denne er en av de beste synes jeg

 

Tror 2ern av denne filmen kommer snart å :) *glede seg*

Nope, sorry å måtte skuffe deg, men Troy Duffy er en lat j*vel og har ikke begynt på selve produksjonen enda. Han chiller'n i casaet han kjøpte for pengene 1'ern tjente og grubler på om han gidder å starte på ny. Helt sant.

2061256[/snapback]

Litt usikker på om det er ironi i utsagnet eller om du mener det...

 

Ryktene går vel heller på at han har store problemer med å få avtaler med filmselskapene.

Visstnok oppførte seg på et vis som ga de høye herrer i filmbransjen avsmak.

Lenke til kommentar
Jeg skal se Pianisten til helgen, det virker som en skikkelig bra film  :thumbup:

5423927[/snapback]

Jeg så den alene en tidlig høstmorgen. En typisk film som kan virke kjedelig mens man ser den, men det man sitter igjen med etterpå veier så deffinitivt opp igjen. En nydelig film etter min mening. Selv elsker jeg også Adrien Brody. :)

Lenke til kommentar
Ah, mange filmer jeg bare elsker. Men den filmen som har gjort størst inntrykk på meg, er Pianisten. Bedre film skal du lete lenge etter :love:

5423827[/snapback]

 

Jeg leita ikke lenger enn Schindlers Liste innen det temaet. Schindlers Liste får meg til å grine, det gjør ikke Pianisten. Det eneste hjerteskjærende i Pianisten er da Adrien blir separert fra familien sin. Videre rører historien meg mindre, ettersom den handler om en mann som berger seg sjøl, i motsetning til Schindlers Liste hvor én mann berger tusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...