Gå til innhold

Anbefalte innlegg

- liker ikke at bilene sprenger når de havner på taket, kunne vert kult om kræsja biler bare ble liggende på taket til en eller annen bergingsbil kom

Akkurat det tenkte jeg på når jeg spilte VC her isted. "Havnet bilen din på hodet? RING FALKEN!!" :w00t:

 

- og kan de være så snill å fjerne den der loading-skjermen når du skifter bydel

Heller loading enn minimum 512 MB RAM :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* Litt mer fokus på business-delen

* Pengene fra firmaene du eier kommer rett inn på kontoen

* Det bør gå ann å kjøpe opp mange flere bedrifter. Bør gå ann å kjøpe f.eks en kebab-sjappe og tjene penger på med en gang, uten å måtte gjennomføre en haug med missions. Men slike missions kan spares til bedrifter som er omfattende, som f.eks et hotell.

* Mulighet for å "oppgradere" leiligheten din. Kjøpe kjøretøy, lage større garasje

* Klesskap :blush:

* Kunne også tenke meg en avis på et eller annet vis, som forteller deg hva som skjer/annonser osv.

* Sykkel og skateboard hadde vært kewlt

Helt enig med deg der. :thumbs: Spesielt det med kebab-sjappa.

Lenke til kommentar

ting som kunne ha blitt gjordt bedre i GTA:VC.

 

1. Mulighet til å bruke slagvåpen/sverd/motorsag fra motorsyklene. :devil:

2. STØRRE OG KAFTIGERE VÅPEN!!!!!! :devil::devil:

3. Større ansamlinger av av mennesker som jeg kan bruke våpnene fra 2 på. :cool:

4. Raskere biler og motorsykler.

5. Mulighet til å gå inn i ALLE bygninger.

6. Bedre AI. ( rart og kunne gjemme se i et parkeringhus.)

7. bedre GFX

8. En GOD mp del med datamennesker i.

 

ellers tror jeg ikke det er så mye mer.

GTA3 og VC er jo ellers godspill da :love:

Lenke til kommentar

Jeg må også slenge meg på dette her ja :)

 

Jeg er enig med mange av forslagene som har kommet angående forbedringer til et nytt GTA spill.

 

Mine forslag er som følger:

- Legge spillet til en virkelig by med alt lagt inn fra den byen. Hadde vært morsomt å kjørt rundt i New York, LA, London, Paris e.l.

- Muligheter for lovlig business også og ikke kun den kriminele veien.

- Kjøp av hus/leilighet eller penthouse etterhvert som pengene kommer inn.

- Forskjellige yrkesvalg.

Forslagene ser jeg nå kan minne om en liten sammenslåing av Sims og GTA, men det kunne vært kult.

- Av andre ting så kunne AIen være bedre. F.eks i Mafia. Kjører du på rødt lys eller over fartsgrensen og purken ser deg, så kommer de for å ta deg og gi bot. Hvis man stikker av så kan det hende du må ta deg en tur i kasjotten. Ellers generelt bedre AI på folk og fe.

- Et oppsett av biler mere likt det som faktisk finnes, både av stor og små. Alt av kjøretøy.(Hadde deg kjempemoro når jeg kjørte rundt på scotteren i Vice City. Konge kult.) Andre ting er blitt nevnt før som sykkel, skateboard, blades, etc etc. Finnes mange fine "doninger"

- Mindre spawning av gjengmedlemmer. Jeg vil ikke tro at den italienske mafian har flere tusen folk HELE TIDEN. Hver gjeng er satt opp med en viss mengde folk, og hver enkelt har en hvis rekruteringsprosent. Dreper du nok så går det ned, men det er mulig at de kan komme tilbake.

- Aviser er en kjempeidee som jeg støtter fullt ut :thumbs:

- Det samme med strippeklubb, men da kommer vel rødstrømpene og klager.

- Større området utenfor byen med landlige områder.

 

Her har dere mine forslag. Noen er nevnt før, men det gjør ikke noe. Gleder meg til et nytt spill i denne rekken :D

Lenke til kommentar

Mer realistisk politi, i gta3 og VC kan du kjøre forbi i 200 km/t i rødt lys og purken reagerer ikke engang, pluss at politiet vet AUTOMATISK hvor du er når du har 2 eller fler stjerner, selv om du gjemmer deg bak et gjerde så ser du politibiler på den andre siden driver og dunker inn i gjerdet

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg savner noe i GTA3 og VC, jeg. Mulig jeg savner motorsykler i GTA3 nå som jeg har spilt en god del VC. Men annet enn det vet jeg ikke.

 

Men som noen andre sa, det hadde vært litt stilig om vi kunne gjort lovlige ting også. Tjent endel penger igjennom det. Sånn at vi kunne kjøpt hus, bedrifter og så videre.

 

Mulig jeg savner våpen på helikoptrene. Kunne hatt det sånn som det er nå. Med noen nyhetshelikopter, politihelikopter og andre relevante typer. Men også hatt tilgang til en Black Hawk eller noe i den dur som vi kunne lekt oss med. På linje med tanksen.

 

Når det kommer til våpen vet jeg ikke helt. Er veldig bra sånn som det er nå, men det er sikkert rom for forbedringer. For noe jeg ikke liker med VC er at jeg er nødt til å velge mellom flammekasteren og rakettkasteren. Samt, liten eller stor hagle.

 

Andre ting jeg ser noen andre også har nevnt, er det med skade på bygninger. Det hadde vært litt stilig. Men kanskje litt vanskelig med tanke på hvor man skal stoppe skadene. Du kan liksom ikke utslette byen heller.

 

Når det kommer til cheat modes hadde det vært kult med en war-mode. F.eks hvis du tastet inn R1, R2, L1, L2, firkant og stjerne kunne det brutt ut fullstendig kaos. Med masse militære stasjoner, kjøretøy og soldater som begynte å krige mot en annen militær styrke. Sånn at du hadde blitt fanget i 'feltet' på en måte, sammen med resten av innbyggerne. Og selvfølgelig slengt inn en god del tankser, militærhelikoptre, jagerfly og bombefly i samme slengen.

 

En sånn se-hvor-lenge-du-overlever mode. :thumbs:

 

Annet en det overnevnte savner jeg kanskje at byene skal bli litt større. Jeg vet det er mange som synes byene er store nok som det er, og at det går MASSE arbeid inn i å lage disse byene. Men det stopper ikke meg i å ønske det større. Type, tatt deg minimum ti minutter i den raskeste bilen å kjøre fra den ene siden over til den andre.

Lenke til kommentar
hva med å gaine skills? i f.eks svømming. Eller leie seg inn på et helsestudio for å trene seg opp til å løpe fortere, eller trene kampsport for å lære nye knep :p

Du gjør jo det på GTA3 og VC da... I begynnelsen har man relativt dårlig kondis, men etterhvert som man har løpt mye får man bedre og bedre kondis (kan spurte lengre)

 

Men jeg synes det hadde vært kult om de utvidet dette til å gjelde andre ferdigheter også, som feks fart og fighting som du nevnte...

Lenke til kommentar

Har noen konkrete forslag til nye muligheter i spillet.

 

Hadde vært tøft om man som "våpen" kunne kjøpe en bitbull og "styrt" denne på samme måte som en fjernstyrt bil.

 

Da kunne man hatt tøffe mission der man sendte pitbull ut for å skambite noen for så å kreve beskyttelsespenger.

 

Mulighet til å joine en gjeng. Hadde vært litt artig om storyen utviklet seg litt forskjellige avhengig av hva slags gjeng man tilhørte.

Mere klær og gjenlogo på bil hadde også vært tøft.

 

Mulighet til å leie hencmenn til litt vanskelige oppdrag hadde også vært stilig. I noen av missionsene i VICe City er man tross alt fler. Hadde vært kuult om man kunne betale en klekkelig sum for å få litt ekstrahjelp fra en ekstra gunman på vanskelige missions.

 

Enkel tuning av biler. Hvis man feks eide en bilsjappe/tuningsjappe skulle det være muilghet til å få biler/tune som kjørte RASKERE enn politiet. De skulle sef hatt masse veisperringer og slikt under biljakt, men da hadde det kanskje blitt litt artigere biljakter...

 

Hvis det ikke blei for tøft for grafikk motor og fysikk hadde det vært artig med lastebiler der man kunne lagre ting inni. Kjøre rundt i lastebil med en versting tunet bil i bagasjoen som brukes i gaterace. Denne metoden hadde også vært fin for å rappe biler.

 

Gleder meg virkelig til SAN ANDREAS. Blir vel mye rappmusikk, sikkert SKATEBOARD ;-) og dealing av E!

 

MazeKing

Lenke til kommentar

Masse bra ide'er her.

Ingen vits å at jeg skal ramse opp det folk allerede har nevn.

Men multiplayer er et must, husker den tiden vi spillte gta på lan(er fortsatt fett).

Gleder meg til det kommer ut, men det er vel en stund til det enda.

Får kose meg med VC mens jeg venter.

 

Mulig jeg savner våpen på helikoptrene. Kunne hatt det sånn som det er nå. Med noen nyhetshelikopter, politihelikopter og andre relevante typer. Men også hatt tilgang til en Black Hawk eller noe i den dur som vi kunne lekt oss med. På linje med tanksen.

Når du har funnet alle "hidden package"ene så får du et militær helekopter som du kan skyte raketter med. Veldig gøy.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
- Det bør så definitivt følge med Multiplayer muligheter, kan ha en hel by full av online/lan spillere. Dette vil selvsagt kreve enormt av serveren, men utviklerene kan legge ut noen servere som de driver, mot at spillerene f.eks må betale litt i måneden...

Enormt blir vel litt å ta i, det finnes da mange servere som kjører multiplayer GTA 3/Vice City.

 

edit: link

Er det noe kult og spille vice city på internett? er det forskjellige gjenger som du kan bli med i og sånn?

vel det lagger så at når du skyter så det er et problem å drepe folk

litt mer utviklig med de virkelige utviklerene hadde vert bra.

skins:bare det er en nydelig nissan skyline der så er jeg glad :thumbs:

Lenke til kommentar

-Bensin mangler.

-EL bil

-Kunne gå med færre våpen, og se hvordan våpen du har mens du har et annet oppe.

-Ikke så mange superbiler, særlig at 100 folk i en så liten by har en ferrari.

-Biler ikke kommet tilbake når du stjeler dem.

-Kunne kjøpe røyk og få dårligere kondis.

-Ikke noe militære, litt urealistsisk når det kommer 50.000 mann for å ta en person.

-Kunne skyte mens man løper.

-Ikke alle folka går med penger, men med kredittkort.

-Kunne kjøpe aksjer.

-Selge bedrifter.

-Kunne gå i first person

-Bedre AI som nevnt før, politier kommer etter deg på rødt lys ol.

-Mer likt The Sims :yes: med å kunnevelge hvor aktiv, sosial... du er.

-Snakke med folk

-Inspirert av SCRAPHEAP, kunne finne metallplater på søppeldynga å armere bilen med våpen og sterkere "armour"

 

...fler ideer kommer snart

 

EDIT: la til fler, det gikk fort

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...