Gå til innhold

Noen som vil ha ulåst Barton som klokker bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver og bestille med visa her.. Står at de må ha sikkerhetskoden.. Finner den ikke på baksiden av kortet? Står det som noe annet enn sikkerhetskode? Har et helt nytt vanlig visa kort....

 

Edit: Gadd ikke visa, er jo dyrere enn postoppkrav...... Bestilte meg forresten den til 799.. 35W

Endret av ahdrage
Lenke til kommentar

Eg ringte it butikken i dag og komenterte den lite oppdaterte Track & Trace siden :roll: Han sa det var en forglemmelse ;) og fiksa det selv menst jeg snakket med han på telefonen. :thumbs: som dere sikkert har lagt merke til så har prisen gått ned fra 809,34 til 799 kr :thumbup: Første sending kommer 5/3 så vi får de samtidig alle som har bestilt til nå :love: Må vel få en egen Barton mobile xp2400+ klokke tråd på forumet da så alle kan legge ut resultater på.

I år er julaften den 05.03.04 :D

Lenke til kommentar
Eg ringte it butikken i dag og komenterte den lite oppdaterte Track & Trace siden  :roll:  Han sa det var en forglemmelse  ;)  og fiksa det selv menst jeg snakket med han på telefonen. :thumbs: som dere sikkert har lagt merke til så har prisen gått ned fra 809,34 til 799 kr  :thumbup: Første sending kommer 5/3 så vi får de samtidig alle som har bestilt til nå  :love: Må vel få en egen Barton mobile xp2400+ klokke tråd på forumet da så alle kan legge ut resultater på.

I år er julaften den 05.03.04  :D

Samtidig? Mmmm. Merkelig at mine 2 ligger på postterminalen i Oslo alt (XP2200+ og XP2400+) :green: Ergo så starter "julaften" for min del i morgen, senest torsdag :thumbs:

Lenke til kommentar
Lurer på om HKet mitt støtter så lav vcore? I biosen er den laveste vcoren er 1.75v og den høyeste er 1.85v kan jeg få lavere vcore om jeg innstalerer ny BIOS? Og om jeg må ha ny BIOS hvordan BIOS versjon?

Har et Asus A7V8X Rev. 2.01 HV.

Trenger ikke kjøre den med så lav vcore. Dessuten er standardverdiene den vil boote opp med på et vanlig hovedkort annerledes, 133x6 og 1,6v eller noe sånt. :)

Lenke til kommentar
Lurer på om HKet mitt støtter så lav vcore? I biosen er den laveste vcoren er 1.75v og den høyeste er 1.85v kan jeg få lavere vcore om jeg innstalerer ny BIOS? Og om jeg må ha ny BIOS hvordan BIOS versjon? Har et Asus A7V8X Rev. 2.01 HV.

Hvis du ikke har tenkt til å overklokke så kan det jo være greit å få den til å utvikle så lite varme som mulig ved å stile lav spenning. Det ser desverre ut som om hovedkortet ditt ikke støtter undervolting:

http://www.silentpcreview.com/article69-page1.html

Lenke til kommentar
Regner med å kjøpe denne prosessoren jeg også. Hvilket minne anbefaler dere til denne prosessoren om man skal klokke den?(fra itbutikken) Har Abit nfs7-v2.0.

Jeg anbefaler KHX3000 (har bestilt et par slike selv), disse har Winbond BH-5/6-chipper som klokker veldig bra med laveste (2-2-2-5/6) timings. Ulempen er at de gjerne trenger endel spenning for å komme høyt, men hvis NF7-kortet gir over 3v kommer man nok et godt stykke.

 

Disse CPU-ene har uansett ulåst MP, så minnet vil ikke stoppe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...