Gå til innhold

Noen som vil ha ulåst Barton som klokker bra?


Anbefalte innlegg

Men når jeg holdt på å bestille fant jeg denne siden.

 

....her står 35-Watteren (AXMD2400FJQ4C) oppført som uPGA !!!!!!!

.....vet ikke om denne siden er å stole på, men litt bekymringsfullt for de som har bestillt AXMD2400FJQ4C.......

Kanskje en ide å lese tabellen du linker til litt mere nøye?

 

"Mobile Athlon XP-M - Low-Power 35W µPGA / OPGA" er deloverskriften ;)

 

Men det er jo lørdags kveld, så ....

Sorry......så ikke den deloverskriften som var dratt ut mot venstre.... :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

åååå gud bedre så jeg gleder meg til dere får disse prosessorene.

Håper dere får klokket noe sinnsykt, da må jeg og ha meg en. Takker mye til deg som startet denne tråden for dette er fin musikk til alle oss som liker å klokke litt ;-)

Vil og på forhånd takke den første som poster resultatene på forumet.

Hilsen Frode

Lenke til kommentar
åååå gud bedre så jeg gleder meg til dere får disse prosessorene.

Håper dere får klokket noe sinnsykt, da må jeg og ha meg en. Takker mye til deg som startet denne tråden for dette er fin musikk til alle oss som liker å klokke litt ;-)

Vil og på forhånd takke den første som poster resultatene på forumet.

Hilsen Frode

Velkommen til forumet puddel1! Jeg håper også de klokker bra :green:

 

Følg også med her:

 

http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...=6;t=000800;p=1

Lenke til kommentar

Huff nå har jeg sittet her i 3 timer å lest på diverse forum om barton mobile xp2400+ og folk som har testet disse. så nå er det ikke noe å lure på lenger den er bestilt. 2.7 ghz stabilt på luft kjøling må jo sies å være bra :wow:selvfølgelig ikke en stock kjøler. Denne kjøleren en Mist-Frostbite fra microplex skal gjøre susen http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Kan komme tilbake med en test raport mhz/cpu temp når delene kommer.

Til nå har jeg bare kose klokket litt

xp 2200+ 10.5x200 200fsb 1.760vcore har i skrivende stund 54 grader på cpu(noe høy) epox 8rda+ hovedkort får bare 200fsb :thumbdown: har 11448 3dmark på 3dmark2001 se med gforce4 4800ti med thermaltake gigant2 310/680

Lenke til kommentar

Ok, vurderer å kjøpe en slik en. Hvilken er best av de cpuene? Og passer de til mitt hk?(asus a7n8x deluxe). Har vannkjøling og håper på å komme langt. Problemet med mitt system nå er at jeg ikke får gi mer volt til cpuen ([email protected] 1.85 vcore) og får heller ikke gitt mer spenning til minne. Hvis jeg bruker en slik 35watter, siden den har så lav spenning orginalt, vil jeg komme langt med 1.85 vcore? Har god vannkjøling.

Lenke til kommentar

35-watteren er nok den beste. Ja, de passer til ditt hk. Jeg vil anta man kan komme langt med 1,85v, men det kommer jo an på hvor heldig man er.

 

mirrormatch: når bestilte du?

 

 

Edit: Jippi! Den er bestilt fra leverandøren! Kl. 14:24 gjorde de det endelig.

 

PS: Digger Track & Trace til ITbutikken :)

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar

5/3 for meg og, men det passer meg (og økonomien min) meget bra.

Krysser fingrene for en god klokker.

 

Men, det spørs hvor langt jeg kommer med RAM brikken jeg har pr dags dato, en TwinMos 512 pc2700 m/windbond, er ikke sikker på potensialet der.

 

Har klart å kjøre min xp1900 (palomino) med 155Mhz fsb, måtte opp i 1,95V Vcore. (98%stabil)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...