Gå til innhold

Noen som vil ha ulåst Barton som klokker bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

angående stepping:

AXMD2400FJQ4C

AQYHA 0415VPMW

 

Den er vel relativt ny så vi må vel vente en stund før vi kan forvente å få noen tilbakemeldinger.

Det er den steppingen jeg fikk fra itbutikken, og XP-M2400+'en fikk jeg opp til 2,7Ghz på 2,3v. :yes:

Lenke til kommentar
hmmm, jeg har gjort den L12 modden, men nå får jeg UNKNOWN CPU, fsb blir satt rett til 200(det er jo bra!) men liker ikke det at den kaller det unknown cpu... Men har jeg gjort alt riktig da?

Da har du gjort det riktig! Det står alltid unknown cpu på mobile prosessorene!

bra det! Redd jeg hadde gjort noe dumt! :wee:

 

Men hvordan funker det superPi programmet? Hva er vitsen med å kjøre det? Jeg får problemer når jeg går over 512Kb? hva kan være feil der da?

Lenke til kommentar
Men hvordan funker det superPi programmet? Hva er vitsen med å kjøre det? Jeg får problemer når jeg går over 512Kb? hva kan være feil der da?

SuperPi regner ut et gitt antall siffer i tallet Pi.

Det alle her regner ut er 1M.

 

Får du noen feilmelding når du prøver det?

Som oftest har du klokket for høyt når du får det...

Lenke til kommentar
Men hvordan funker det superPi programmet? Hva er vitsen med å kjøre det? Jeg får problemer når jeg går over 512Kb? hva kan være feil der da?

SuperPi regner ut et gitt antall siffer i tallet Pi.

Det alle her regner ut er 1M.

 

Får du noen feilmelding når du prøver det?

Som oftest har du klokket for høyt når du får det...

Ok da er jeg med, ... må jeg nok klokke ned litt ja!

Lenke til kommentar
Moralen er:

 

Aldri betal på forskudd  ;)

Vel, har vanskelig for å tro at de bare har rappa pengene....

Vel, JEG har vanskelig for å tro at du vet hva eXploid kommer til å si kl 16.53 i dag.... :green:

Moralen er:

Vær nøye når du redigerer quotes... :roll:

 

On topic: Kan noen si meg hva totalprisen inkl. frakt, blir i norske kroner, når man bestiller fra http://www.shag.dk/article.116.2209.1?

Lenke til kommentar

Vell, er litt skuffet med Hk mitt, NF7-S har en veldig kjip tendens til å undervolte cpu med alt fra 0.01 til 0.05, har kjølt mosflets med sinks uten at det ser ut til å hjelpe på selve problemet. Var nøyaktig sånn også uten mosflets. Har hørt at det kan hjelpe å sette på noen resistorer her og der, men er usikker på hvordan det kan gjøres.

 

Ps: Har testet med forskjellige psu med veldige gode rails og det er fortsatt samme prob der og.

Lenke til kommentar
Hvor lenge siden er det du bestilte nå?

 

Den kommer vel snart da, kan håpe på at det bare er posten som er litt treige...

Vel, bestilte 6/6, og fikk bekreftelse / betalingsanmodning dagen etter. Og har som sagt mottatt en faktura / kvittering, men ingen pakke nei! :(

 

Dukker det ikke opp noe mandag eller tirsdag neste uke, så får de garantert en mail fra meg.

Lenke til kommentar
Vell, er litt skuffet med Hk mitt, NF7-S har en veldig kjip tendens til å undervolte cpu med alt fra 0.01 til 0.05, har kjølt mosflets med sinks uten at det ser ut til å hjelpe på selve problemet. Var nøyaktig sånn også uten mosflets. Har hørt at det kan hjelpe å sette på noen resistorer her og der, men er usikker på hvordan det kan gjøres.

 

Ps: Har testet med forskjellige psu med veldige gode rails og det er fortsatt samme prob der og.

Det stemmer, men jeg skjønner ikke hvorfor det er noe problem siden det i utgangspunktet tillater 2,3v.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...