Gå til innhold

-BMP- Black Mirror Project


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært borte noen dager. Er jo skjedd endel her siden sist.

 

@Coolkid: Kan nok godt ha vært meg du så. Tok i alle fall bussen ca da..

 

@illvit: Har ikke hel kontroll på hvor mye dette har kostet. Vet egentlig ikke om jeg vil vite det heller.. Med HW tipper jeg mellom 20 og 30 et sted.

 

Ellers må jeg si takk for alle andre hyggelige kommentarer. Moro å ha i bakhodet hvis man skal begynne på noe nytt en gang.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Takker. Kult å se det er folk innom tråden her fremdeles. Akkurat nå funker faktisk VFD displayet som det skal, men har ikke noe kamera her. Skal prøve å huske å få tatt de siste bildene neste gang jeg har et innom. Ellers går dyret som en kule :)

Endret av Tabaqui
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvor er det du har kjøpt sotningsfilm? Jeg har samme kabinettet, du har vel ikke patent?

Sotningsfilmen er kjøpt på Thorsov Bilrekvisita, men vil tro de aller fleste bilbutikker har noe sånnt. Ta deg god til når du skal legge den på. Er drit vanskelig å få det jevnt uten luftbobler pga viftehullene. Synes i grunn bare det er hyggelig at folk liker resultatet og har lyst til å lage noe liknende.

Lenke til kommentar

Jeg fant akuratt denna worklogen, og gleda meg stort over at noen faktisk klarte å få noe til å se pent ut.. Min interesse dabbet dessverre fort vekk med en gang jeg pluselig så jallalys!

 

Hvorfor i alle dager måtte du ødelegge en såpass pen mod med å putte inn blålys? Har du misforstått og ikke ser forskjellen på et pent kabinett og et juletre?

 

Jeg skammer meg over fjortiskultur og blå (og andre technolys).

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager måtte du ødelegge en såpass pen mod med å putte inn blålys? Har du misforstått og ikke ser forskjellen på et pent kabinett og et juletre?

 

Jeg skammer meg over fjortiskultur og blå (og andre technolys).

Hva er så stygt med noen katoder eller "jallalys", liker det jeg :love:

 

MEN synes ikke noe om når man putter inn rødt grønt blått og gult lys samtidig :thumbdown:

 

 

PS: dette er noe av det kuleste jeg har sett (skammer meg over mitt aspire xdreamer :blush:)

 

PSS: Nå må du få deg tyverialarm ellers kommer jeg bort og nappper det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...