Straydog Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 http://www.bullguard.com/pamelaspeak/movie.aspx
CreatureCanis Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Hehe, stakar fyr... Men det der var søren meg ikke en link og åpne i klasserommet ass..
ballemann Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 den har vært her før... Og da ble jeg fortalt at det bare var fake, sorry for å ødelegge morroa
Playmaster Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Han følte vel seg ikke så god der etterpå...er nok fake ja.
Armalite66 Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 1- Hvem i helv.. står å strekker seg sånn i virkeligheten? 2- Han står å ser på at en hund nermer seg skrittet hans, med armere ut til siden 3- Når hunden biter, står han å vifter med armene i luften, i stedet for å hive vekk hunden. 4- Ikke noe blod
bortevekk Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Syns det var litt rart at han viftet med armene ja, i stede for å prøve å fjerne hunden. Men jeg er jo jente, så hva vet jeg om Bulldogger og Peniser
_Xander Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Syns det var litt rart at han viftet med armene ja, i stede for å prøve å fjerne hunden. Men jeg er jo jente, så hva vet jeg om Bulldogger og Peniser Veit dere kan ofte masse om de...! (peniser ikke bulldogger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå