Gå til innhold

Slette/endre brukernavn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (B|Real @ 13/02/2004 : 21:12)
Forrandring av brukernavn og sletting av kontoer kan bare Admininstratorer gjøre.
Ønsker du forrandring av brukernavn/alias, noe som i utgangspunktet bare gjøres hvis du har et uheldig nick som "Jente16", så må du kontakte forumstyret ([email protected]) og gi dine grunner for å kunne bytte brukernavn.

Jeg må nesten spørre hvorfor jeg ikke kan forandre mitt eget brukernavn. hw.no må jo spare en del plass på forumserveren, hvis brukerne bare forandrer nicket istendenfor å opprette en ny bruker. Tipper det er en del kontoer som ikke er i bruk lenger.

Glemte å si at brukernavnet var 'Gutt32'. Så hvis det er noen jenter som vil misbruke meg, så er det samme for meg :green:

Endret av Sceptic
Lenke til kommentar

Litt vanskelig å komme frem til det jeg egentlig mente, men jeg lurer hvorfor det skulle være så vanskelig å skifte nick?! Ikke det at jeg skulle det, men hvem skader det vel.. Ofte er det jo sånn at mann registrerte seg med et ganske teit navn første gangen, da burde det jo være en mulighet for å skifte nick, uten først å ha vært innom høyesterett... Skjønner? :yes:

Lenke til kommentar
QUOTE (Blib @ 13/02/2004 : 23:49)
HerHvorofr bryr dere dere om slike smådetaljer? De 40K brukerene tok vel ca 20MB såvidt jeg husket så slutt å klag :)

Smådetaljer? Hvor er fornuften? Hvis man må bukke, skrape og få skrubbsår på tunga for å bytte nick, så skjønner jeg at folk oppretter nye konti istedenfor. Ingen av oss har 'klagd'!. Vi har stilt simple spørsmål som krever simple svar som ingen har gitt oss! Hvor vanskelig kan det være?! :roll:
Lenke til kommentar

QUOTE (JEG76 @ 13/02/2004 : 23:55)
Ellers: I steden for alder, eks. "Åge28" bør folk bruke fødeslesår , eks. "Åge76"(er vell ingen som tror jeg er 76? :ermm: )

OK, la oss si at du har registrert deg med 'Åge28'. Hvordan forandrer du det til 'Åge76' UTEN å skrive søknad om å få en dødsattest på 'Åge28' kontoen?

Lenke til kommentar

QUOTE
det er ikke brukernavnet som betyr noe

Hvorfor kan man ikke, enkelt, bytte sitt eget nick da?

QUOTE
men heller innholdet i postene som kommer fra brukernavnet

Dette skjønte jeg ikke helt. Innholdet i en post påvirker vel ikke valg av brukernavn eller omvendt?

QUOTE
det _kan_ være lurt å velge et brukernavn som faktisk duger senere.

Her må jeg bare sitere Ingardj:

QUOTE
Ofte er det jo sånn at mann registrerte seg med et ganske teit navn første gangen
Endret av Sceptic
Lenke til kommentar

Jeg kunne godt tenkt meg ett godt begrunnet svar på hvorfor man ikke kan bytte sitt nick eller slette kontoen sin fra noen som virkelig vet hvorfor man ikke kan gjøre det.

Jeg har desverre fått inntrykk av at de fleste moderatorene ikke vet hvorfor selv.

Har lest rettningslinjene/nettikette opp og ned uten å finne noe relevant informasjon om temaet.

Jeg mener det burde være opp til brukerene selv å forandre dataene på ens egen konto uten å måtte gjøre det via en moderator/administrator.

 

På forhånd takk.

Endret av Sceptic
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...