Gå til innhold

MIST Tsunami vannkjølingssett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er slik vi vil utviklingen skal gå :thumbup:

 

synd det ikke selges sett med GPU kjøling også (nå forsvinner jo NB varmen, så man trenger vel bare to blokker?)

 

hadde liksom håpet på billig vannkjølte PSUer også....

 

om jeg fikser en løsning vannkjølingen min nå, så kommer jeg nok til å ha vannkjøling på de fleste maskin i framtiden :w00t: (da det er blitt så bra tilgjengelig, og billig)

Lenke til kommentar

Håper det kommer til å selge den i "løsvekt" også. Det er jo ikke alle som nødvendigvis vil ha akkurat den kombinasjonen, eller som allerede har en 120mm vifte eller ikke føler at man trenger spenningsregulator, tank osv. De hadde fått til en utrolig bra pris, men hvis man egentlig bare er ute etter blokka er jo 2k litt mye :p

Endret av Xell
Lenke til kommentar
dærsken, blir så hypp på vannkjøling når jeg ser sånne sett :)

 

forresten , er det noe problem og bare kjøpe en gpu og en chipsett blokk senere og bare koble på ?

Iom. at radiatoren er så liten, så tror jeg nok beklageligvis ikke den klarer å fjerne nok varme for det.

Mnja, bla Waterchill selges jo med vannblokker til CPU, NB og GPU og der følger det jo også med en 120mm radiator. Funker jo fint det.

Lenke til kommentar
det er slik vi vil utviklingen skal gå :thumbup:

 

synd det ikke selges sett med GPU kjøling også (nå forsvinner jo NB varmen, så man trenger vel bare to blokker?)

 

hadde liksom håpet på billig vannkjølte PSUer også....

 

om jeg fikser en løsning vannkjølingen min nå, så kommer jeg nok til å ha vannkjøling på de fleste maskin i framtiden :w00t: (da det er blitt så bra tilgjengelig, og billig)

Er en Cpu blokk det der ass........ :cool:

Lenke til kommentar

Microplex har skrevet på en info side på forumet om Tsunami før det kom at man mot en liten prisøkning får settet med en lik radiator, men for 2x120mm og en ekstra papst vifte. ;)

 

Jeg tror egentlig at microplex er rimelig tøyelige når det gjelder customized versioner av dette settet, spør du pent, og om en fornuftig pris, får du sikkert endret det du vil. :D

 

Det er også to GPU / NB blokker microplex har anbefalt i kombinasjon med dette settet, slangene er også veldig kompatible.

 

Gleder meg til vi får en test på OK :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig at microplex er rimelig tøyelige når det gjelder customized versioner av dette settet, spør du pent, og om en fornuftig pris, får du sikkert endret det du vil.  :D

joda vet at de er flinke sånn, men det jeg lurer på er hva blir prisen for kittet minus slanger, radiator, vifte, festeskruer, antikorrosjon, spenningsregulator, alle niplene. Eventuelt hva koster kittet med bare blokka, andre slanger og alt det andre jeg vill småplukke fra varelista til microplex ;)

 

Det er derfor jeg lurer på om de kommer til å selge den i løs vekt... for å spare dem masse arbeid.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...