Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, bordene er på 80x60 cm.. tja.. det er litt trangt, men du får bare sammarbeide med sidemann å gjøre det beste ut av det ;)

Ting som sovepose, sekk osv kan du putte under bordet, det er ikke noe stress..

Ang. stjeling, så bli venn med sidemann, og pass på tingene til hverandre.

Lenke til kommentar

Ja, det er SYKT trangt. Men det er bare så trangt som du selv gjør det til.

 

I fjor hadde jeg to plasser, men jeg hadde også en STOR CRT-skjerm, meget stort og tungt stålkabinett, alt for mange ledninger, bredt tastatur og et helt hav av esker som kunne fyllt opp Vikingskipet ene og alene. Etter litt heftig komprimering datt de nå til slutt under bordet de og, men da var det pokker meg ikke mye plass igjen! I tillegg hadde jeg altså en av disse grusomt store switchene lokalisert rett bak meg og i tillegg til plassen den sjal fra meg kom det jo ledninger fra fjernt og nært og skulle presses innpå der.

 

I år derimot, pakker jeg smart. LCD-skjerm, tastatur som er 10cm kortere ("avtagvbar numpad/mediapad"), trådløs mus og tastatur, kabinett som er mindre, mer kompakt og ser bedre ut samt at jeg sørger for å ikke plassere meg foran en switch. Jeg kommer faktisk til å velte og bøtte emg i plass :p

 

Så tenk smart, hør på tidligere erfaringer og lån en LCD-skjerm av en kamerat :D

Lenke til kommentar

Jeg har vært på TG i tre år, og dette blir mitt fjerde (forhåpentligvis...må bare skaffe billetter :) ). Verken jeg eller noen av mine kamerater har vært utsatt for tyveri, men dette er jo fordi vi tar de vanlige forholdsregler som f.eks:

  • Ikke la hardware ligge på pulten, det er lett å raske med seg av forbipasserende.
  • Ta med deg mobil, lommebok og andre ting som er viktig og verdifult for deg.
  • Når du går fra plassen din, rask f.eks headsettet ditt (hvis detter er av typen dyrt) og evt. mus og annet smått utstyr ned i baggen din som du igjen plasserer under bordet, for så å skyve stolen under.
  • Hold pulten din ryddig og fin, la minst mulig ligge fritt på pulten, vis at: Her er det ingenting å hente!

Andre pratiske tips er: plasser deg langt fra scenen (mindre bråk når du er blitt lei av all scene-skit), sitt heller litt inne på raden og ikke i en midtgang/sidegang, slik slipper man mange forbipasserende som igjen kan kunne raske med seg ting i fart...

 

Hvis du tar disse forholdsreglene (hold det ryddig og fint + ta med deg mobil/lommebok) så vil jeg nesten garantere deg at du ikke blir frastjålet noe utstyr. Og hvis du er redd for pc'en din eller skjermen din så har jeg aldri hørt om noen som har blitt frastjålet HELE pc'en... :p

Lenke til kommentar

Setter meg med hw.no rekka, ved siden av blib, bornslip og med bodybuilder bruttern ved siden av bornslip... det er 0.000001% at noe blir stjålet... Har 100% tro på alle som sitter på hw.no rekka, og tviler på at mine med forum-medlemer kommer til å stjele fra meg... Ellers sender jeg brutter på dem :p

Lenke til kommentar
Setter meg med hw.no rekka, ved siden av blib, bornslip og med bodybuilder bruttern ved siden av bornslip... det er 0.000001% at noe blir stjålet... Har 100% tro på alle som sitter på hw.no rekka, og tviler på at mine med forum-medlemer kommer til å stjele fra meg... Ellers sender jeg brutter på dem :p

Bare pass deg for meg du |king_m|..

 

Hevnen er søt vettu.. Husk hva du gjorde med meg på OsloLAN03.

Går fortsatt i terapi og måtte operere øyene flere ganger.

 

:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og hvis du er redd for pc'en din eller skjermen din så har jeg aldri hørt om noen som har blitt frastjålet HELE pc'en... :p

Jeg er redd for at min glinsende Shuttle med AMD 64 klister på seg skal virke litt for attraktiv for noen. Den er rimelig lett å raske med seg.

Lenke til kommentar
Og hvis du er redd for pc'en din eller skjermen din så har jeg aldri hørt om noen som har blitt frastjålet HELE pc'en... :p

Jeg er redd for at min glinsende Shuttle med AMD 64 klister på seg skal virke litt for attraktiv for noen. Den er rimelig lett å raske med seg.

Du får legge en liten "tracer" i maskinen din, så kan de som evnt. sitter med den kose seg med å få #Hw.no gjengen på nakken! :p

Evnt. kan du legge den ned i en bag du har på bordet, siden den er så liten og søt :p

 

Oh, og ingen får røre |King_m|, he's my schnuppelupp! :D

Endret av Bornslip
Lenke til kommentar

Jeg var der i fjor, jeg synes ikke at det var SÅ JÆVLIG trangt. Det kan hende at det har noe med at han duden som skulle sitte ved siden av meg ikke kom så jeg hadde 1 1/2 plass :D

Jeg trenger egentlig ikke så stor bredde, men jeg trenger plass innover så jeg kan få håndleddsstøtte. Det blir sikkert ikke noe problem siden jeg ikke hadde det i fjor, da hadde jeg en ganske stor skjerm, nå har jeg en LCD skjerm :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

tg04 blir mitt første tg :] mye bra info her. Jeg er litt bekymra for om jeg skal få plass til min 40cm mousepad (ja jeg bruker hele greia)! Så lurer jeg på om jeg skal ta med 19"'ern eller 17"'ern som er mye dårligere og eldre. Sitter med masse folk jeg kjenner seff :p

 

Vet dere om det går ann å spille på nett på tg? har sett lan's hvor tillgangen til nett-servere er stengt. Jeg må ha det, bare mååå ha det, fordi det er så få norske som spiller sof2 :(

Endret av z0u
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...