Gå til innhold

TG04: Begynte med totalt kaos


Anbefalte innlegg

We use Linux for everything, it's easier to use than anything else we have tried, we use a mix of SuSE and Red Hat, both are nice distributions and has about the same feature set (like flexible, 100% reliability and fast). 

 

 

 

Problem numbah 1. Hobbybassert OS.

Problem numbah 2. Folka bak servern.

Problem numbah 3. For treig server.

 

 

 

(like flexible, 100% reliability and fast).

 

 

Fast? FAST???? as fort? kjapt? DET må være ein spøk vel.

 

Vil tru det er webplasser som har meir trafikk en usle 4000 stk da. Så det burde ikkje være noke probelm om dei fikk fingern ut og fixa på ting.

 

 

Jeg synes det er helt utrolig hvor lett det er å slenge dritt til arrangørene når det ikke var deres system som ble brukt. Videre er slike kommentarer som "de tenker kun på penger", "dritt-admins" osv. ikke akkurat så veldig konstruktive.

 

Det var dei som valgte ptn, og det er framleis lov og informere om ting og tang i Norge. Det er ikkje ulovlig.

Vel, OS'et er smooth det. Selvom jeg liker andre dist. bedre, så er de helt ok.

 

Er mere system kodingen man kan klage på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konstruktiv kritikk om noe som ER dårlig? hva er galt med deg? Det sier seg selv at PTN er dårlig - og forblir ræva. Trenger ingen konstruktiv kritikk.

 

Vi betaler mer og mer for hvert år TG arrangeres, da bør vi kunne stille krav når vi betaler hele 600,- (spesielt når dreamhack er 100x bedre med henhold til biletter og opplegg).

 

Så folkens klag så mye dere kan - og gi TG admin beskjed om at PTN er elendig.

 

Selv har jeg lyst til å trykke opp et gigasvære dot matrix banner med *PTN SUCKS!* på.

 

Lykke til videre med PTN - may they all burn in hell.

Lenke til kommentar

jeg hoppet jo og ned som en jo-jo

 

startet på 350... så opp til 2180.. så ned til 24.. så opp til 178.. så opp til 524.. dette over ca 6 timer...

 

TG styret/crewet må jo ha lært noe av det her!!! fikk ikke billett selv, en kamerat skaffet meg det.

Endret av dp
Lenke til kommentar
SineTwo  : du fikk ikke billetter i år, gjorde du? ;)

 

Hva slags system bruker DH nå forresten? De brukte jo PTN to år de også

Kameraten ligger på venteliste nå, 440 eller noe sånt...

 

Jeg vet vi får biletter, for akkuratt samme shit skjedde ifjor...

 

Men dreamhack bruker et helt annet system, ikke PTN at all mener jeg. De har eget system hvor man bare logger seg inn, bestiller biletter og betaler.

 

Fikk biletter til Dreamhack som bare det, må bare få betalt via bank med swiftcode osv, litt pes med betaling at det ikke funker via visa... Men men, bedre det enn å ha være 62 i kø, så bli 1xxx hos PTN.

 

Dere får slutte å klage gutta, 600kr er da ingen pris. OG dere som bare klager, se til ###### å dra ett annet sted enn tg. Tg er morro ikke for slike gledes-drepere som dere 

 

Og TG er ikke noe "alternativ" - det er ingen annet stort lan man kan dra på ISTEDET for TG. Og vil jeg egenltig stå i oppsynet ditt og skrike og hyle som en gledes-dreper? Ser ikke helt pointet ditt med at folk ikke kan kommentere billett systemet til TG.

 

Ja det suger rett og slett, det må bli sagt. :thumbdown:

 

Når man betaler 600,- (som kanskje ikke er så mye for enkelte, men det er jo litt penger iallefall) + hotell + mat osv. så må man kunne stille enkelte krav til at registrering av interesse bør være feil fritt? Etter så mange år har de FREMDELES ikke lært noe?

Lenke til kommentar

Vel jeg mener nå at de ihvertfall burde investert i en bedre server enn denne:

 

"The current machine is a standard box with two P3 755 MHz CPUs, 1 GB RAM and 2 mirrored 15GB SCSI disks on a RAID controller, not very spectacular hardware, but with proper tuning it will quite happily handle our load."

 

with proper tuning it will quite happily handle our load

 

Hmm...ja...øhhh.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Glemte å nevne en ting som har litt betydning. Eller uttrykke det på rett måte ^^

 

Siden det var helt likens problem i fjor og Partyticket ikke har "orket" å gjøre noe med problemet så vil jeg jo sterkt anta at $$$$$$$$$$ kommer før service, siden TG har valgt dem atter ett år (i år) så kan man jo dra samme konklusjon om dem. Er synd et slikt stor arrangement skal dele ut billetter i hytt og pine på en sånn måte.

 

Håper ting blir skjerpet/forbedret til neste år...

Lenke til kommentar

Vel jeg er en av de som nekter å dra ned ditt.

 

Det er jo ikke plass til en dritt oppå jo. Det blir jo mindre og mindre plass vært år jo.:thumbdown:

Greit jeg har en 19 tomer, men ikke værre en det jeg hadde for 2 år siden. Og da hadde jeg perfekt med plass. I fjor var det så dårlig at at skjermen min ble for varm blandt de andre skjermene at jeg måtte opp med 2 vifter på toppen. Og når han ene slo på skjemen sin, ble min og han andre forsidenav meg sin skjerm helt rar og rosa. Jeg har fremdeles problemer med at den kan skifte litt til rosa den dag i dag.

 

Og maten er blitt værre og værre hvert år. Og ikke snak om hygene. Jeg har luktet hundedritt som lukter bedre enn noen av de jeg traff der nede. blææ :sick:

 

Og de kunne i såfall leid in noen kaggedass som kunne stå utenfor. Slik at jeg slapp å se folk som gikk ut for å pisse opp etter veggen.

 

Jeg hadde egentilg lyst til å dra der for 5 år på rad. Men det skjer nok ikke i år.

Det er litt synd for dere andre da. Siden jeg har en filserver på 1 TB med Anime ol.

Jeg får gå et annet sted i år.

 

Og at de ikke kan få til et kjappere kø system utenfor vikingskipet etter flere ÅR med erfaring er jo helt utrolig. Bare tanken på paniken som hadde spred seg om det hadde regnet eller snød. 6000 pc med skader??? :cry:

 

Jeg har sikkert mer å si, men jeg gidder ikke nå. :sleep:

Lenke til kommentar
Og ikke snak om hygene. Jeg har luktet hundedritt som lukter bedre enn noen av de jeg traff der nede. blææ :sick:

 

Og de kunne i såfall leid in noen kaggedass som kunne stå utenfor. Slik at jeg slapp å se folk som gikk ut for å pisse opp etter veggen.

Sist gang jeg var på TG, i 2002, hadde de en artig toalett-statistikk. Mener å huske at den var som følger:

 

Etter et par dager hadde de satt inn 5 nye såpedispensere på jentetoalettene. På guttetoalettene var de ikke tomme enda. Sier litt.

Lenke til kommentar
Og ikke snak om hygene. Jeg har luktet hundedritt som lukter bedre enn noen av de jeg traff der nede. blææ :sick: 

 

Og de kunne i såfall leid in noen kaggedass som kunne stå utenfor. Slik at jeg slapp å se folk som gikk ut for å pisse opp etter veggen.

Sist gang jeg var på TG, i 2002, hadde de en artig toalett-statistikk. Mener å huske at den var som følger:

 

Etter et par dager hadde de satt inn 5 nye såpedispensere på jentetoalettene. På guttetoalettene var de ikke tomme enda. Sier litt.

og det er ein del fleire gutter enn jenter på tg... yakida! mange tastiser så må deinfiseres!

Lenke til kommentar
Og ikke snak om hygene. Jeg har luktet hundedritt som lukter bedre enn noen av de jeg traff der nede. blææ :sick: 

 

Og de kunne i såfall leid in noen kaggedass som kunne stå utenfor. Slik at jeg slapp å se folk som gikk ut for å pisse opp etter veggen.

Sist gang jeg var på TG, i 2002, hadde de en artig toalett-statistikk. Mener å huske at den var som følger:

 

Etter et par dager hadde de satt inn 5 nye såpedispensere på jentetoalettene. På guttetoalettene var de ikke tomme enda. Sier litt.

og det er ein del fleire gutter enn jenter på tg... yakida! mange tastiser så må deinfiseres!

Usj.. får meg til å tenke på dasen på utestedet der jeg netto var.

 

 

*skrubbe hendene i kokende vann*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...