Gå til innhold

TG04: Begynte med totalt kaos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må slutte å blande inn whining om TG-arrangementet. TG er årets høydepunkt nr 1! Greit nok at PTN suger, men det glemmer man når man har fått tak i billettene. Resten av TG trenger ikke å suge selv om PTN gjør det.

 

Og når det gjelder plass på TG, så foreslår jeg til alle å kjøpe en stor sponplate. Det hadde noen venner av meg i fjor, og da ble det nok plass til både skjerm og tastatur for de :) Selv så kom jeg tidlig og fikk slått ned 19" min og serverkabinettet mitt før de på andre siden hadde tatt plassen sin... Fikk grei nok plass jeg :) Det med plass er egentlig ikke så stort problem før folk begynner å ta med stort og mye utstyr. Uansett så kan mesteparten løses hvis man er kreativ. Man kan ikke la sånt ødelegge TG :)

 

Moralen er, diss gjerne PTN, men ikke diss TG. Beste arrangement som er :)

Endret av h017ah
Lenke til kommentar
Moralen er, diss gjerne PTN, men ikke diss TG. Beste arrangement som er :)

Får jeg disse fjortissene (generelt de <17 år) som det blir flere av hvert år da?

Det har blitt flere av dem hvert år... Ifjor hadde jeg ikke mulighet til å være på TG, men de av dere som var der kan sikkert bekrefte at det var flere enn året før.

 

Jeg stemmer for innføring av aldersgrense! :thumbs:

Lenke til kommentar

Innføring av aldersgrense blir det nok aldri :( men jeg er bombesikker på at det kommer yngre og yngre folk...

 

****** så jo tilnærmet 10åringer der som spilte CS. De rakk ikke opp til keyboardet og musa, spilte med pukkelrygg og bøyde ledd - jævlig.

 

Og ja, TG - man bør få lov til å disse TG når:

1) PTN Suger (etter så mange år)

2) Køen utenfor TG (the actual event) suger og

 

Man skulle tro bikkjer lærte mer av erfaring enn de som arrangerer TG.

Ja jeg kommer, ja jeg klager.

Lenke til kommentar
Tipper det er mange som egentlig vil på tg som ikke får tak i billet. De pratet jo om å holde tg på norges varemesse men hvorfor dette ble gjennomført vet ikke jeg :ermm:

 

Blir jo litt for dumt når folk må slite ræva av seg bare for å få tak i selve billeten

Det de fant ut med OsloLAN var vel at man hadde dårlige sanitær-systemer der. Liker at de holder det på Vikingskipet jeg forøvrig. Ingenting er som å kjøre bilen over brua for første gang og se vikingskipet åpenbare seg, og bruke 20 minutter på de siste 150 meterne bort til parkeringsplassen...

Lenke til kommentar

Vikingskipet er jo fantastisk sted å holde et dataparty. Hallen i seg selv er jo helt spesiell. Det er også greit å få partyet litt vekk fra Oslo.

 

Jeg var forøvrig på Oslolan 2003. Nå er det sikkert mye som kan forbedres der, men mangelen på dusjer er ikke positivt. Greit nok at de fikk inn noen brakker som stod utafor, men det fører garantert til at færre dusjer (og dusjer færre ganger). Takhøyden (hvertfall i den delen hvor OL ble arrangert) var også lavere enn Vikingskipet, lufta på OL var som er resultat av det helt forferdelig sammenligna med TG. WC var det også betydelig færre av i varemessa. Når jeg tenker på hvordan de hygieniske forholdene var på OL som kanskje samla 1500 folk så har jeg ingen tro på at det stedet takler 5000 folk (langt mindre 7-8000 som noen mener man kan ha på et party i varemessa).

 

Hold TG i Vikingskipet sier jeg så får man heller godta at ikke alle får billett.

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar

Greit nok ikke alle får billett - men det bør da sannelig være rettferdig!

 

Har ikke noe imot at det er i Hamar @all, men fiks PTN - så blir jeg en happy shopper.

 

Og køen utenfor - ja smart ide med å få tilsendt armbåndet, men så mye ekstra? Ran ran ran ran ran :p

 

Jaja, kapitalister vil aldri gjøre noe for kun å tjene litt, de skal tjene MYE på ALT.

 

Gleder meg allerede til DH (og nei, det var ikke typo :D)

Lenke til kommentar
Greit nok ikke alle får billett - men det bør da sannelig være rettferdig!

 

Har ikke noe imot at det er i Hamar @all, men fiks PTN - så blir jeg en happy shopper.

 

Og køen utenfor - ja smart ide med å få tilsendt armbåndet, men så mye ekstra? Ran ran ran ran ran :p

 

Jaja, kapitalister vil aldri gjøre noe for kun å tjene litt, de skal tjene MYE på ALT.

 

Gleder meg allerede til DH (og nei, det var ikke typo :D)

håper du er klar over at vi ikke har lov til å feste armbåndet selv, så det blir en egen kø for det der borte.. Uten å ha lest hele tråden, altså..

 

--alexio

Lenke til kommentar
håper du er klar over at vi ikke har lov til å feste armbåndet selv, så det blir en egen kø for det der borte.. Uten å ha lest hele tråden, altså..

 

--alexio

Skal ikke betale ekstra for det møkket - regger meg på kortet mitt istedet jeg - klarer å vente 15-20 minutter. :yes:

 

 

Kommer attpå sent - slipper både trafikk og kaos!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...