Gå til innhold

Dagbladet kan ikke bruke tastatur. )"#¤%/#")


overLoad

Anbefalte innlegg

ctrl alt del er det som man bruker. Hvem gidder begynner å løfte armen for å trykke på delete knappen?

bare fordi du er en person som har brukt pc i hele 5 år betyr ikke at din måte å taste ctrl alt delete er bedre.

 

jeg bruker som vist på et bildet her venstre alt og control, og delete knappen ved Return. Ser ikke noe galt i dette. Jeg innser at det ikke noe galt i at du ikke gidder å løfte armen for å trykke på delete, men påpeker at du holder hendene helt galt i forhold til tastaturet hvis dette er tilfelle.

 

hilsen en som har hatt 3 2/86'er, to 14 400 modemer, en dobbelt hustelefon og uttallige trykk på denne kombinasjonen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den enkleste og mest energibesparende måten må jo være og bruke: Venstre Ctrl + Shift + Esc

 

Der trenger jo du bare å bruke en hånd!

Ikke for meg, hvordan klarer man det best?

Letteste måten for meg er da:

- Lillefinger @ CTRL

- Ringfinger @ SHIFT

- Pekefinger @ ESC

 

Tror jeg har for "usportslige" fingrer, derfor klarer jeg ikke å strekke de på en behagelig måte. :cry:

Lenke til kommentar
den enkleste og mest energibesparende måten må jo være og bruke: Venstre Ctrl + Shift + Esc

 

Der trenger jo du bare å bruke en hånd!

Ikke for meg, hvordan klarer man det best?

Letteste måten for meg er da:

- Lillefinger @ CTRL

- Ringfinger @ SHIFT

- Pekefinger @ ESC

 

Tror jeg har for "usportslige" fingrer, derfor klarer jeg ikke å strekke de på en behagelig måte. :cry:

ctrl-shift-delete? :laugh::laugh::laugh:

Kødder altså, men for meg funker: ringfinger på AltGr, langemann på Ctrl, pekefinger på Delete, sporty fingers. :devil:

Endret av stigen1
Lenke til kommentar
Ikke for meg, hvordan klarer man det best?

Letteste måten for meg er da:

- Lillefinger @ CTRL

- Ringfinger @ SHIFT

- Pekefinger @ ESC

 

Hehe, da dette allerede blir årets dummeste post i 2004 MÅ jeg bare kaste meg inn litt her!

 

Hva med at man tar Venstre tommel og legger over både Ctrl+Shit og bruker en annen finger til å nå opp til Esc med?

 

Var faktisk veldig behagelig også :laugh:

Lenke til kommentar
Ikke for meg, hvordan klarer man det best?

Letteste måten for meg er da:

- Lillefinger @ CTRL

- Ringfinger @ SHIFT

- Pekefinger @ ESC

 

Hehe, da dette allerede blir årets dummeste post i 2004 MÅ jeg bare kaste meg inn litt her!

 

Hva med at man tar Venstre tommel og legger over både Ctrl+Shit og bruker en annen finger til å nå opp til Esc med?

 

Var faktisk veldig behagelig også :laugh:

Det var ei fin løsning. :)

 

ringfinger på AltGr, langemann på Ctrl, pekefinger på Delete, sporty fingers.

Det er ikke sporty fingers, det klarer jo til og med jeg uten problemer. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...