Gå til innhold

Dagbladet kan ikke bruke tastatur. )"#¤%/#")


overLoad

Anbefalte innlegg

Hovedsaken på dagbladet tar bare kaka altså.

 

Når de skal vise at ctrl-alt-del bruken går mot slutten så bruker de en inkompetent idiot som trykker på ctrl-alt-delete.

 

Det er da ingen seriøse databrukere som gjør det!!!

 

Se bilde

 

ctraltdelPANO.jpg

 

 

Link til artikkel

 

Edit: Tastatur regnes vel som annet om hardware. Fant ikke annen kategori om tastatur.

Endret av overLoad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når de skal vise at ctrl-alt-del bruken går mot slutten så bruker de en inkompetent idiot som trykker på ctrl-alt-delete.

Mener du at ingen trykke på knappen hvor det står 'Delete'? (Og heller trykker på knappen det står komma og Del på?)

 

Mest vanlige er vel (etter hva jeg har fått med meg) og trykke på Ctrl og Alt som er plassert helt nede til venstre på tastaturet og Delete-knappen som er til høyre for enter. The Three-Fingered Salute :D .

 

Like this: Bilde

Endret av Snorre123
Lenke til kommentar
De som bruker delete knappen er som regel de som er ferske på databruk.

ROTFLMAO!!!!

 

Det er det dummeste jeg har hørt i dag!

Sikkert bare fordi du bruker den knappen du syns det :-)

 

Vi som har holdt på med data en stund har holdt på med tastatur hvor man ikke hadde de tastene over piltastene.

Lenke til kommentar
ctrl alt del er det som man bruker. Hvem gidder begynner å løfte armen for å trykke på delete knappen?

Hvilken delete knapp? Er det CTRL og ALT nede til venstre og DEL nede til høyre du mener er normalt?

Jeg bruker CTRL og ALT nede til venstre, og DELETE over piltastene.

 

Uansett, bilde ville blitt større hvis de skulle bruke den andre knappen. :p

Lenke til kommentar
De som bruker delete knappen er som regel de som er ferske på databruk.

ROTFLMAO!!!!

 

Det er det dummeste jeg har hørt i dag!

enig

 

slik som jeg alltid trykker det er venstre-alt + høyre ctrl + delete som er lettest mest naturlig og gir best kontroll over tab,shift,space i tilleg

 

trodde alle gjorde det pga. aldri sett noe annet

Lenke til kommentar

gud dette er den teiteste tråden jeg har vært borti...!

 

vil ikke kalle meg fersk databruke, men jeg bruker faktisk ctrl alt delete fordi jeg synes det er mest praktisk! og fordi den er som oftest innen rekkevidde for lillefingern når jeg skriver på tastaturet i motsetning til del knappen som er mange cm til høyre. vil jo for al del ikke slite meg ut.......

 

nei det er nok slik man måler ekte data skills, delete eller del......... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...