Gå til innhold

Hercules 9800pro

Framerate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg har sagt i den andre posten så lurte jeg litt på denne men fant ut at den ikke var effektiv nok :(

Er det noen som har et forslag til en kjøler som ikke bråker mer enn 20-25 db og kan klokke med? Umulig? Utfordring!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den montert på mitt PCRadeon9800pro, og den funker helt glatt! Kan ikke helt sammenligne lydforskjellene på de to viftehastighetene på den, for resten av komponentene mine, vifter/disker osv bråker uansett mer. Men jeg kjører den på støysvak-mode nå, og den kjøler nok og høres ikke. Anbefales hvis du først skal sette på en annen kjøler på kortet ditt.

:thumbs:

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

anbefaler vga silencer.

men er det en grunn til at du vil ha hercules ?

Skrevet
anbefaler vga silencer.

men er det en grunn til at du vil ha hercules ?

?? meg

Kortet er Hercules ja

Det er kjøpt og i maskinen nå

skjønnte ikke helt spørsmålet :no:

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

ah, trodde du skulle kjøpe, misforstod litt:)

anbefaler hvertfall vga silencer, er sannsynligvis den beste luftkjølingen på markedet til skjermkort.

• 2 uker senere...
Skrevet

Sitter og vurderer den Zalman Heatpipen med ZM-OP1 vifte. Noen som vet hva denne viften er god for. Finner ingen data på hvor mye luft den blåser. Er det mulig å bytte den ut med en papst 80x80x25 vifte? Kunne tenke meg en papst på 19 dB(A).

Anyone.

Skrevet

Har ikke prøvd viften, men jeg bruker Zalman-heatpipen på et blodklokket 9600XT-kort, med en liten 50mm vifte skrudd fast på den, og det går som smurt! Jeg kan ikke anbefale denne kjøleren godt nok, selv om jeg ikke vet hvordan den oppfører seg på et 9800-kort.

Skrevet (endret)

.

Viktig:

Grunnet de broliknende kjøleribbene som er montert rundt omkring på 9800 Pro fra Hercules, passer ikke Zarman ribben på dette kortet. Har personlig erfaring med denne kombinasjonen.

Endret av gothtec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...