Gå til innhold

Administratorer, vennligst se


Anbefalte innlegg

Dette er ike en tråd jeg forventer at noen svarer på. Jeg ønsker bare at aministratorene skal se det, siden de ikke har svart meg tidligere.

 

Jeg ble for en stund siden utestengt fra dette forumet, til stor begeistring for de aller fleste. Problemet er at jeg er uenig i begrunnelsen for nevnte utestengelse. Jeg fant ikke ut at jeg var utestengt før 4 dager etter at hendelsen tok sted, så for meg var det mer en trekke på skuldrene og si jaja ting. I ettertid har imidlertid noen av mine venner, som fulgte tråden nøye, pekt ut at riktignok var jeg en dust til tider, men ikke usakelig as such. Ikke usakelig om du tar andre medlemmer i betraktning. Som en motstander av LOTR folmene, er jeg medlem av en minoritet. Det er jeg klar over. Likefullt står jeg frem, og jeg gjorde så med begrunnelse (gode og dårlige) over hvorfor jeg er imot dem.

 

Poenget er Jeg tror jeg ble utestengt for personangrep. Skal vi se.. hvilke personer er det jeg ytret meg direkte negatit om peter Jackson og Orlando Bloom, tror jeg. Andre medlemmer, som stort sett var på samme lag mot meg, gikk åpenbart ut mot meg som person, og DET er et personangrep. Jeg sendte et brev til [email protected] der jeg forklarte situasjonen. Ikke svar

 

Jeg ble utestengt av Adawen, så vidt jeg vet. Tror det navnet sier sitt om hva nevnte person kan mene om meg. Utestengelsen var for meg et personangrep i seg selv.

 

Jeg sendte også et brev til en vis Tone i overklokking.no, som viste sympati med meg. Jeg har sendt dette brevet til 2 moderatorer, uten at disse har svart meg.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro om min utestengelse, men det kan virke som om anti-nynazisme ikke er tolerert her

 

Vel, gjør som dere vil. Jeg er ikke et veldig aktivt medlem uansett. Likefremt har jeg prinsipper. Brevet er fremdeles i min forvaring, om noen er interessert i argumentene mine. Visstnok et morsomt brev

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden er feilpostet, skal ligge under tilbakemeldinger. Den flyttes herved til korrekt plassering.

 

I den nevnte saken gjorde vi i forumstyret ikke mer med det da Tone svarte deg. Ut fra den tråden som det her er snakk om, er jeg enig i utestengelsen da du postet innlegg av en slik art at de var nødt til å skape bråk. Det mest intelligente ville vært å ikke poste noe i tråden, eller i det minste gitt deg når du så at det bar galt av sted.

Slik jeg ser det, var utestengelsen korrekt fattet når vi tar situasjonen i betraktning.

 

Jeg ser ingen grunn til å dra denne diskusjonen videre, og legger saken død for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Hm, vet du. Jeg kan leve med det, men dere burde svart meg. Ikke veldig høflig gjort spør du meg. Men var det Adawan som stengte meg ute? tror det. Posten som fikk meg utestengt var fiendlig mot fjortisser og nazister. Klødd meg mye i toppen pga det. Jeg poster brevet uansett, jeg. Håper tone ikke har noe i mot det. Dette er hva hun skrev tilbake tim meg..

______________________________________________________________

 

Dette er kanskje den lengste mailen jeg har fått på flere år! *applaus*

Du/dere får bare scrolle dere frem til svar her, for jeg gadd ikke snippe

vekk noe.

 

##Fjernet mail - ingen grunn til å legge ut privat mail for hele forumet - DesertGlow##

Endret av DesertGlow
Lenke til kommentar

Fasces: Jeg håper for din del at moderator adawen ikke har noen motforestillinger til at du poster e-brevet i sin helhet. Strengt tatt bør du ha hennes eksplisitte godkjennelse før du vurderer slikt, og var jeg deg ville jeg straks etterlyst den (og i mellomtiden redigert eget innlegg).

 

Når det gjelder saken må jeg si at jeg personlig ikke ville gjort annet enn å gi deg en advarsel som følge av piss-posting (jamfør dine utdrag fra tråd #2). Å bruke din signatur (jeg husker den) mot deg er i beste fall et flistynt argument - det er nok snarere et pinlig påskudd.

 

Samtidig bør jeg holde meg for god til å kommentere avgjørelser som er gjort, dette av den enkle grunn at jeg ikke har nok kjennskap til saken.

Lenke til kommentar

QUOTE (Fasces @ 28/01/2004 : 11:30)
Jeg ble utestengt av Adawen, så vidt jeg vet. Tror det navnet sier sitt om hva nevnte person kan mene om meg. Utestengelsen var for meg et personangrep i seg selv.

Jeg sendte også et brev til en vis Tone i overklokking.no, som viste sympati med meg



Adawen aka Tone Hun du sikter til?

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar

QUOTE
Når det gjelder saken må jeg si at jeg personlig ikke ville gjort annet enn å gi deg en advarsel som følge av piss-posting (jamfør dine utdrag fra tråd #2). Å bruke din signatur (jeg husker den) mot deg er i beste fall et flistynt argument - det er nok snarere et pinlig påskudd. 

 

De er vel ikke one and the same? Nå er jeg utenfor her.

 

Jeg er uansett glad for at noen føler med meg, og at det er personer som finner utestengelsen urasjonell. Det er i det hele tatt alt jeg trenger.

 

Signaturen min "averterte for salg". Jeg trodde det var en morsom nerdevits å selge 94- models modemer som bråker. Prøver bare å blande meg inn i mengden her.

 

Vel, jeg trodde ikke at den mailmen var for personlig, men om dere mener så, så er det en avjørelse jeg kan godta.

 

**Justismord**

Lenke til kommentar

mange rare advarsler og utestengelser på hw.no nå.... :dontgetit: Men det er kanskje fordi det er Support Forum og ikke "Si-hva-du-mener-forum".

 

Men da syns jeg det kunne vært greit at admin skreiv det inn i retningslinjene....

Og om det skjer....så trur jeg bare stikker herifra. Omtrent ikke vits å sitte på en forum hvor du ikke kan si hva du mener :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hmm, ja merkelig det her om at DET-ER-GREIT-AT-DU-SIER-MENINGEN-DIN-SÅLENGE-ALLE-ER-ENIGE. Synes det er tåpelig, enten meninger eller ikke. (skikkelig forum er det bare hvis det er med)

At man mener at LOTR er bare noe tull eller at Idol kurt er en nisse, så bør man iallefall få ytre dette i en allerede startet post, det er ikke verre enn å starte SELVE posten. Er selv stadig misfornøyd med moderatorenes jobb, synes ikke de gjør mer positivt enn negativt i dette forumet desverre, regner med at brukermoderatorene klarer en bedre jobb.

ok, FASCES, du er jo litt på kanten, men er med deg kompis! ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Fasces @ 28/01/2004 : 11:30)
Jeg ble utestengt av Adawen, så vidt jeg vet. Tror det navnet sier sitt om hva nevnte person kan mene om meg.

Altså, nå har ikke jeg fått med meg den tråden det er snakk om her, men hva i all verden er det du prøver å hinte med dette utsagnet? At hun han noe imot deg fordi hun har Adawen som nick? Please, spar oss for konklusjoner som ikke holder mål i det hele tatt!

 

QUOTE
Jeg sendte også et brev til en vis Tone i overklokking.no, som viste sympati med meg.

 

hehe, litt morro den der med tanke på at du snakker om en og samme person begge ganger her, men det ser jeg at folk har kommentert tidligere her!

Lenke til kommentar

QUOTE ("Cyrus")
Vet ikke helt hva jeg skal si jeg...

Men det er jo alltid 2 sider av samme sak.

 

 

Eller kanskje 3?

 

Min, din, og den riktige.

 

Har moderator/administrator tatt en avgjørelse bør den respekteres. Det er ikke opp til hver enkelt å legge seg oppi det arbeidet de gjør. Siden de bare er mennesker de også, vil det nok hende at noen kanskje vil føle seg feil eller urettferdig behandlet. Men slik er det, og vil alltid være det å lenge mennesket eksisterer.

Endret av Eriond
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...