Gå til innhold

Administratorer, vennligst se


Anbefalte innlegg

QUOTE (Fasces @ 02/02/2004 : 16:57)
MCDr er vel forsåvet rett her og der.
Poenget er at i dette tilfellet ville jeg ta opp om en moderator tok feil eller ikke ,ed henhold til min utestengelse. Utestengelsen kan jeg jo leve med, den er ferdig. Problemet er mer at jeg ikke liker å ha en warning level. Føler meg liksom som et "bad member", uten at jeg føler meg fortjent til denne tittelen.

Man kan kun se sin egen "warning level" som du så fint kalte det. Med andre ord er det bare moderatorer som vet hvor mange advarsler du har fått :)

 

For oss andre er du bare en i mengden :thumbup:

Endret av MCDr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (bonito @ 02/02/2004 : 15:52)
Edit: Forøvrig er det betenkelig at så mange brukere er missfornøyde med hvordan moderatorene løser sin oppgave, dette er ikke den eneste tråden om temaet. Til ettertanke?

Øystein

*Kremt*

 

 

Syns nå moderatorene gjør en grei jobb jeg...er ikke mye som de ber om da...

 

"Man skal være snill og grei og ikke plage andre ellers kan man gjøre hva man vil...!"

 

Er ikke det kardemommeloven? Følg den så går det sikkert bra! Hehe....

 

 

Mvh,

 

Jon

Lenke til kommentar

"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil" for å være helt nøyaktig. Som du har sett av denne og en lang rekke andre diskusjoner er det mange som ikke er enige med deg i at de gjør så veldig god jobb. Det jeg ikke skjønner er at folk finner seg i hva som helst av manglende intelligens og kjappe og tåpelige avgjørelser fra moderatorer, som for eksempel: Dette med at en eller annen smarting kommer opp med en ide om å lage brukermoderatorer og iverksetter dette uten å informere de andre, deretter viser det seg at de er ubrukelige som moderatorer etter et døgn eller noe sånt. Deretter blir de avsatt igjen og når noen våger å være kritiske så stenger man diskusjonen og utestenger de som sier de er i ferd med å miste respekten for hele hw.no.

 

Moralen er tydeligvis at vi skal være evig takknemlige for at hw.no lar oss få lov til å være her og holde kjeft om alt som ikke er positivt om forumet og hw.no. Ja, jeg vet det ikke er noen som tvinger meg til å være her. Allikevel: Går jeg på restaurant og får dårlig mat kan jeg enten gå min vei eller klage og be om noe bedre. Jeg velger å si fra at jeg forventer noe bedre. Hvis kokken da er så dummy at han kaster meg ut så er det største tapet for restauranten, ikke for meg. Hvis han i tillegg prøver å hevde overfor de andre kundene at det er jeg som er barnslig som klager ville en hver sjef med respekt for seg selv gitt vedkommende et hardt tupp der bak. Et eksempel fra en moderator i en annen tråd:

 

"Når jeg ser hvilket nick du har, er jeg ikke så overrasket at det er umulig å snakke fornuft med deg."

 

Jeg har skrevet det mange ganger og gjentar det gjerne: hw.no er en butikk og vi er deres kunder (les tidligere i tråden for lenger forklaring). Hvis de velger å kaste ut alle kundene som ikke er fornøyde har de full rett til det men du verden så lite intelligent det er. De (moderatorene) hevder at de er best egnet til å avgjøre hvem som skal være moderatorer. Vi har vel fått bevist gjennom de siste dager at det er delte meninger om akkurat det...

Lenke til kommentar

Nicket ditt bestemmer om du er tilsnakkelig eller ikke?

Det er fascistisk da.

 

Jeg ville gjøre et forsøk på å få en moderator til å innse at det kanskje var en feilvurdering i bildet. Men, men. Dette er fremdeles en ganske artig tråd.

 

Liksom litt selvmotsigende å fjerne brevet mitt. Litt: "Nei vi har ikke tatt feil her.. NEI! Ikke noe brev som argumenterer på vegne av en av våre for denne saken vi mener er bestemt!"

 

Nana. Tenk hvor fett det hadde vært a lage en renegade forumgruppe. Det hadde blitt som Star wars. Vi er rebels. Fritt for å være Obi-Wan.

 

Nei, ikke hør på meg. Tror det er bra jeg tok det opp, både for medlemmer, admins, og moderatorer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...