Gå til innhold

Når blir lcd skjerm testen offentligjort?


morara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du forresten rukket å testet 21" skjermene?

Har nettopp bestilt meg en Samsung 213t skjønner du :D

ja, det har jeg.

 

Gratulerer med ny skjerm som er på vei da.

 

Du vil GARANTERT ikke bli skuffet.

Det blei eg... har sendt den i retur.

Ghosty laggy laggy! WEAAK!

 

og for og ikkje snakke om nye døde pixler for kvar dag! Jippi!

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

cornel, synd å høre at den gikk i retur. I 20" og 21" sitter jeg selv å vurderer hva jeg skal ha og har tenkt på 213t flere ganger.

 

Men nå spiller ikke jeg slik du sikkert gjør. Blir mindre og mindre spilling. 213t er ikke en dårlig skjem, men spillere bør fortsatt vurdere 17"

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

dessverre snow.

 

Vi fikk ikke testet dette. Nå er det opp til hvordan skjermtesten blir mottatt her. Gir det mersmak skal jeg feie igjennom monitorer med tv tunere så snart det lar seg gjøre.

 

Er det andre som har planer om å teste dette og bor i Oslo skal jeg bistå med min kompetanse og de kontakter jeg har opparbeidet meg....

Lenke til kommentar

Herr Dahles kunnskapsnivå lå langt over middels allerede før testingen. det kan man lett se i hans tidligere innlegg. Tipper nivået har økt kraftig etter å ha vært i kontakt med importører og produsenter, i tillegg til selve testen. Er nok mange som misunner ham for dette. Stå på Dahle....

Endret av Petteram
Lenke til kommentar

datafyr

 

Det kommer ann på hvilken skjerm du sitter på. Enkelt modeller har en meget dårlig analog -> digital konverter i skjermen (må ha det siden lcd er digitalt) Noen modeller er fakstisk svært bra her. Nevner produsenter som LG, Eizo, Samsung og Nec (nec har også noen svært attraktive løsninger for lengre avstander på vga kabelen).

 

Men uansett er det en ørliten forskjell på selv de beste. Jeg anbefaller kun skjermer som har dvi. Bildet blir faktisk mye skarper og klarere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...