Gå til innhold

Når blir lcd skjerm testen offentligjort?


morara

Anbefalte innlegg

Det ha'kke no' med at del 1 var bra å gjøre. Det får andre avgjøre og den kommentaren fra deg var for blaut ... Urghhh... :no: (kastet opp litt dritt jeg helt ufrivillig fikk i meg)

 

Det er test av større skjermer jeg er interessert i. Jeg tror vel testen kan være bra selv om også dette laaaange forspillet med forventninger til å få lese testen, som åpenbart kom laaaangt etter hva som har vært forventet, er kvalmt (kaster opp litt mere dritt jeg ikke har tålt). :ermm:

Endret av Grrrh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry da Grrrrrr.

 

men vi har testet på frivillig basis....

 

Hadde dett vært jobben min hadde testen blitt umiddelbart offentligjort, men å skrive 50 sider på kveldstid tar tid. Spesielt når dette er ved siden av fulltidsjobb, samboer og andre elementer.....

 

Videre har jeg dobbeltsjekket en del saker med ulike produsenter slik at jeg har alt på det tørre når halve forumet skal krangle i ettertid.

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

hehe. :roll: Mens dere krangler om lcd skjermer så sitter jeg her å lurer på hvilken projektot jeg skal kjøpe.

Burde det være en lcd eller svga. dere prater jo om etterslepere på 19"e, åssen blir dette på en projektor?

 

Noen forslag med begrunnelse til kjøp av projektor?

Helst under 15000,-

Skal brukes til pc i stua samt x-box og dvd...

Lenke til kommentar

Sies at del 2 kommer i morgen (tirsdag), og dette er fra Øivind himself! :thumbs:

 

Sitat:

innen nitten timer er den her

og det helt uten lakk og lær.

Sitat slutt

 

mandag 8.3 kl 20:35 + 19 timer = tirsdag 9.3 15:35! (tror jeg...)

 

i alle fall er sjansene store for at den kommer i morgen!

Endret av Tørpærn
Lenke til kommentar
Det ha'kke no' med at del 1 var bra å gjøre. Det får andre avgjøre og den kommentaren fra deg var for blaut ...  Urghhh...  :no: (kastet opp litt dritt jeg helt ufrivillig fikk i meg)

 

Det er test av større skjermer jeg er interessert i. Jeg tror vel testen kan være bra selv om også dette laaaange forspillet med forventninger til å få lese testen, som åpenbart kom laaaangt etter hva som har vært forventet, er kvalmt (kaster opp litt mere dritt jeg ikke har tålt).  :ermm:

Tosk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...