Gå til innhold

Ønsket: kode til enkel gjestebok


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan noen lage en liten form som nesten funker som en liten gjestebok..men den skal heller sende infoen til mail istedenfor til gjesteboken...

Les retningslinjene på forumet!!

For å sitere de:

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

:thumbdown:

 

http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Hvis du vil gjøre det extremt enkelt, kan du gjøre det noenlunde slik:

<form action="mailto:dinepostadresseher">
<input type="text" name="tekst"><br>
<input type="submit" value="send inn!">
</form>

Det er vel to problemer med et script som dette:

1. Brukerene får vel opp en advarsel.

2. De må ha et e-post program, så det vil ikke fungere på internett café, fra mange skoler og bedrifter, de som ikke har satt opp en e-post konto eller de som ikke har installert e-post program.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også et sånt script på siden min. Et VELDIG STORT problem er at den siden ble ganske populær, så UTROLIG mange personer og webbots fant e-post adressen min. Måtte slette mail fra hotmailen min flere ganger i uken for at den ikke skulle bli for full.

 

Bruk et PHP script - da slipper du å tenke på noe av det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...