Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan ikke dere o store høvdinger foran og bak forumet sette opp en liten poll inndelt på de forskjellige prosessorene hvor vi brukerene kan få stemme på hvilken temperatur VI har på vår AMD/Intel? Det må vel være et bedre og mere retningsgivende innlegg for de som aaaaaldri får nok av å spørre om om denne cpuen har for høy temp?

Feks:

AMD

XP2500-3200

40-50'C - |||||||

50-60'C - |||||||||||||||||

60-70'C - |||||||||

70-80'C - ||||

80-95'C - |

Slik kan vi kanskje få atter en fin guide å slå opp i på hardware.no :)

EDIT: Skriveleif

Endret av Patience
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. men det skal være standard kjøleløsning. Ofte de som har annet enn viftebasert kjøling vet hva som er normalt. Dog heller ikke overklokking av ditto grunn..

Skrevet

Saken er at det er umulig å si noe om hva "standard temperatur" er basert på en poll. Dersom person 1 har boxed kjøler, person har MIST Frostbite, person 3 har Vapochill, person 4 har vannkjøling - da er det rom for avanserte blåbærturer.

Men dette gav meg en kanon idé! Skal forsøke å få kjølerguiden bygget litt om slik at folk kan rapportere sine temperaturer til hver kjøler. :yes:

Skrevet

Jeg snakker forresten ikke om statististisk perfeksjoni - men resultatet av denne pollen vil i teorien tilsvare de svarene der blir gitt av de andre brukerene som svarer på en eventuell post. De forskjellige typene heatsinker evt. vannkjølingsløsningene vil uansett variere på samme måte som i pollen.

Skrevet
Saken er at det er umulig å si noe om hva "standard temperatur" er basert på en poll. Dersom person 1 har boxed kjøler, person har MIST Frostbite, person 3 har Vapochill, person 4 har vannkjøling - da er det rom for avanserte blåbærturer.

Men dette gav meg en kanon idé! Skal forsøke å få kjølerguiden bygget litt om slik at folk kan rapportere sine temperaturer til hver kjøler. :yes:

Hm.. meget god ide

:thumbs: Vente i spenning :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...