Gå til innhold

Prosjekt nr 2 (oppdatering 27.02. 2005!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg jobber med mine små punkt, kan jeg jo gi en ørliten smakebit...

 

Jeg har tenkt å ha hvit plexi som avslutining på beina. De er nå så og si ferdige til å monteres.

 

 

bein14.jpg

 

 

Nå lurer jeg på èn ting (minst, hehe!); Blir det litt for mye hvis jeg putter inn en liten LED i enden på beina? Jeg måtte jo bare teste, og effekten ble jo litt morsom.. (den kommer kanskje ikke så godt fram på bildet, men..)

 

 

bein15.jpg

 

 

Kanskje litt "over the top"? Det er ikke så veldig kraftig lys..

Lenke til kommentar

Den effekten med lys i bena ble dritlekker. I hvertfall sånn frittstående. Det er jo litt vanskelig å bedømme helheten (hvordan blir det når man ser det sammen med resten av "kroppen"). Hvit plexi synes jeg du burde ha uansett. Og i værste tilfelle er det jo bare å ikke koble til diodene ;)

Lenke til kommentar
omg nice med plexi i bunnen av føttene, men hvordan har du valgt å pusse plexien?

Plexien er ikke pussa (faktisk er den på bildet bare en grov mal på de som skal være der, selv om de ferdige ikke blir så langt unna). Plexien er hvit i utgangspunktet. Det er den samme jeg har brukt i "Prosjekt 1".

Lenke til kommentar
du er så heldig du..

får ting og tang her og der..

 

var det ikek du som hadde kloroform også?

 

jeg selv føler at hele verden er imot meg akkurat nå, :cry: så jeg lurer på om jeg skal gå å tenne på en ny taubunte dyppet i alkohol.. :whistle:

ot:

 

Jeg tror ikke jeg skal si at jeg er spesielt heldig.. Får ting her og der? Jo, kanskje..men bare etter at jeg har spurt pent.

 

Hvis du trenger et lite stykke hvit plexi, eller litt kloroform til et spesielt prosjekt, så er det jo bare å sende en PM.

 

Jeg lovte jo at du skulle få ta en tur innom når maskina var ferdig - og det står jo fremdeles ved lag selvfølgelig!

 

Det hjelper skjelden å tenne på ting selv om ting går litt trått. Ofte kommer bedre dager raskere dersom man lar være, faktisk :yes:

 

Hold ut, Magnus! Ting går seg til etterhvert (det er bare så kjiipt å vente..)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...