Gå til innhold

Prosjekt nr 2 (oppdatering 27.02. 2005!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er det du mangler på lokket da, siden du ikke er ferdig?

og blir den plata med knappene på å henge sammen med den plata motoren henger på, på noe vis?

 

Jeg må finpusse på hengslene, og ikke minst legge på epoxy og glassfiber på innsiden. Ingenting av skummet skal jo vise.

 

I tillegg må jeg lage en liten brakett til å feste elektronikken på. Den skal festes på plata med motoren.

 

Jeg er ikke helt sikker på hvordan bryterpanelet og dette skal henge sammen, men jeg tror at jeg må finne en måte slik at de blir skrudd sammen. Limer jeg dem sammen, kan jeg være sikker på at noe skjer slik at jeg må gjøre det om igjen..

Lenke til kommentar

hehe - jeg er ikke død! I alle fall ikke i skrivende stund!

 

Jeg har bare ikke hatt så mye å oppdatere om de siste dagne. Jeg har jobba med elektronikken til bryterpanelet og åpningsmekanismen. Nå virker ikke elektronikken helt som den skal, og jeg har måttet lære meg endel ting for å kunne feilsøke slik at jeg kan rette det opp igjen. Jeg har ikke funnet feilen enda, men jeg har ikke gitt opp.

 

I morgen stikker jeg til Roma. Der skal jeg være en uke, så det kommer vel svært få oppdateringer de kommende dagene også.

Lenke til kommentar

Fytti, jeg er helt betatt. Har nå lest gjennom hele posten og jeg synes som så mange andre du gjør en kanonbra jobb. Bare det å finne på noe slik er jo helt suverent.

 

Har du tenkt på hvilke reaksjoner kreasjonen ditt kommer til å få? Er nok mange som kommer til å lure på hva det er, hvis ikke alle vennene dine vet om det da.

 

Stå på, kjempebra log og prosjekt!

 

Edit: Har nå lest begge prosjektene dine. Når kommer neste?

Endret av Skjalg85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...