Mykesider Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Hva skal byttes for at den skal fungere. Jeg har aldri sett en sånn taklampe med led. Virker som deg er kun en elektriker som må bytte hele taklampe for å få lys igjen på soverommet? Endret 5 timer siden av Mykesider
SirAmp Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hei, ja dette er en "moderne" led lampe uten utskiftbare deler. Og siden den er fast tilkoblet krever det strengt tatt elektriker for å skifte den, men jeg er helt sikker på at du får det fint til selv. Husk å skru av sikringen og sjekk med en spenningstester at steømmen er av før du begynner
Jalla21 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kjøp en ny lampe, ta sikringen på kursen og så bytter du den gamle med den nye du har kjøpt.
Powertrainer Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Mykesider skrev (23 minutter siden): Hva skal byttes for at den skal fungere. Jeg har aldri sett en sånn taklampe med led. Virker som deg er kun en elektriker som må bytte hele taklampe for å få lys igjen på soverommet? Det er som regel driveren eller loddingene på led'en som bruker å ryke. Er det driveren så lønner det seg ikke å reparere, da er det billigere å bytte hele lampen. Det hender at man ser dårlige loddinger på ledstripene, da kan man demontere lampen å lodde de på igjen hvis man er litt nevenyttig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå