blossombloom Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg er veldig lav, og har alltid vært veldig usikker om høyden min. Jeg lurer på om det er noen gutter som kommer til å like meg når jeg er så lav. Bryr de seg om høyde? Er det turn off å være veldig lav?
ilpostino Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Uten å bruke ord som ikke er stuerene lenger så må du være ganske lav for at det er stang ut for min del. 2
Gavekort Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Har sjeldent opplevd høyde på kvinner som en dealbreaker. Det faller definitivt inn som en individuell preferanse. 1
skaftetryne32 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden blossombloom skrev (22 minutter siden): Jeg er veldig lav, og har alltid vært veldig usikker om høyden min. Jeg lurer på om det er noen gutter som kommer til å like meg når jeg er så lav. Bryr de seg om høyde? Er det turn off å være veldig lav? Jeg gir egentlig faen det er ikke noe som egentlig betyr noe verken den ene eller andre veien, men det er bare meg, personlig liker jeg lave kvinner sånn rent fysisk, timeglass formen blir veldig markant, noe jeg finner attraktivt. Jeg tror ikke dette er virkelig en greie med menn\gutter, hvertfall ikke i samme grad som det er med kvinner\jenter der det er enkelte som har krav til minimumshøyde. 2
Woff Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Høyden på ei jente spiller ingen rolle! Min kjære var jo bare jentungen da vi traff hverandre første gangen og til 17 mai nå har vi holdt sammen i 50 år! Men altså, hun har IKKE vokst mye i høyden, ei trivelig lita dame jeg har nå! 🥰 (JEG bytter ikke nei!) Stå på du, dette er ingenting å tenke på en gang! Lykke til med den heldige utkårede! 😊 Endret 17 timer siden av Woff 2
1Dr.E Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg er 188, og var sammen med og gift med ei på 155 i mange år. Uproblematisk. Hadde derimot kanskje hatt et problem hvis dama var mye høyere enn meg selv.
pilsner1985 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Høyde har ingen ting og si for kjærligheten mange høye menn som faller for at dama er enkel liten og lav... Det gjør det også lett for mannen i senga og hjelpe dama med riktig vinkler når hun er lav og lett justere på når dem skal ha litt kos... Så tror ikke damer trenger være redd for og være for lave...
Gjest 9d42e...191 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden pilsner1985 skrev (3 minutter siden): Høyde har ingen ting og si for kjærligheten mange høye menn som faller for at dama er enkel liten og lav... Det gjør det også lett for mannen i senga og hjelpe dama med riktig vinkler når hun er lav og lett justere på når dem skal ha litt kos... Så tror ikke damer trenger være redd for og være for lave... Hva om man er sånn 145cm? Forsatt noe menn liker? Anonymous poster hash: 9d42e...191
pilsner1985 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Gjest 9d42e...191 skrev (38 minutter siden): Hva om man er sånn 145cm? Forsatt noe menn liker? Anonymous poster hash: 9d42e...191 Hvis jeg ikke hadde vært gift og jeg hadde falt for dama hadde jeg ikke brydd meg om det når begge er gamle nok ... så lenge er plass til få ting inn så kan bli flere(få barn sammen) Da blir hun jo veldig lett justere i senga og da i rette sexstillinger . Endret 2 timer siden av pilsner1985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå