SilverShaded Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Skøyter er gøy å se på, har elsket skøyter siden jeg satt foran radioen og skrev rundetider på Fred A. Maier og Kupper'n i min grønne barndom. Det jeg IKKE helt skjønner, er alle disse kortbane-løpene, ser liksom ikke helt vitsen der.
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden SilverShaded skrev (Akkurat nå): Skøyter er gøy å se på, har elsket skøyter siden jeg satt foran radioen og skrev rundetider på Fred A. Maier og Kupper'n i min grønne barndom. Det jeg IKKE helt skjønner, er alle disse kortbane-løpene, ser liksom ikke helt vitsen der. Forsåvidt enig..kortbane er mye flaks..for mye flaks og uflaks
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gratulerer med OL-gull Dale-Skjevdal, og nytt sølv til Lægreid!
Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 minutes ago, obygda said: Forsåvidt enig..kortbane er mye flaks..for mye flaks og uflaks Bradbury says hello
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ragne bør klare noe mellom 1.54.00 og 1.54.5..Hun har personlig bestenotering på 1.51.96.
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 minute ago, obygda said: Ragne bør klare noe mellom 1.54.00 og 1.54.5..Hun har personlig bestenotering på 1.51.96. Såpass bra bestenotering. Det er mulig hun kan sette olympisk rekord da. Isen er rask.
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (4 minutter siden): Såpass bra bestenotering. Det er mulig hun kan sette olympisk rekord da. Isen er rask. Kommer vel noen der etterpå som kan komme ned mot 1.52..men bronse kan hun nok ta
SilverShaded Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (4 minutter siden): Såpass bra bestenotering. Det er mulig hun kan sette olympisk rekord da. Isen er rask. Ikke glem at pers'en hennes er satt på høilandsbane, da...dette er en lavlandsbane.
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lollobrigida klarer det ikke. Ender Femke opp med gull allikevel?
Mr.Duklain Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Lollobrigida klarer det ikke. Ender Femke opp med gull allikevel? Da er det en litt svak 1500 meter.
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Just now, Mr.Duklain said: Da er det en litt svak 1500 meter. Kanskje isen ikke er så god i dag?
Mr.Duklain Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Kanskje isen ikke er så god i dag? Mye mulig, men kanskje de siste løpene kommer til å gi gode tider.
SilverShaded Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden De siste løperne er jo de beste, ja.
Mr.Duklain Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden SilverShaded skrev (1 minutt siden): De siste løperne er jo de beste, ja. Er ofte slik ja
Imaginacíon Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Klarer Ragne Maltais sin tid så tipper jeg det blir medalje.
Imaginacíon Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Åpner sterkt for en langdistanseløper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå