^fmj Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Wheeljack skrev (1 time siden): Må ikke havne i den fella hvor ikkenoe annet enn gull er godt nok. At Ragne Wiklund tar føste OL-medalje for damer på langt over 40 år. Nå skal jeg innrømme at jeg har ikke fulgt noe særlig med på skøyter siden Bøkko og Sven Kramer holdt på, men Nederland uttafor pallen hadde jeg ikke tippa. De har den svakeste troppen på, jeg vet ikke hvor lenge, det kan faktisk bli null distansegull til Nederland både på herre og damesiden. Men da skal Kok gjøre seg bort på 500 meteren. Endret 2 timer siden av ^fmj 3
obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Therese Johaug skal ned og jobbe for NRK : Hun er forkjølet som fy...så håper hun ikke smitter løpere der nede..... 1
Imaginacíon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 minute ago, ^fmj said: De har den svakeste troppen på, jeg vet ikke hvor lenge, det kan faktisk bli null distansegull til Nederland både på herre og damesiden. Det er en fordel for sporten. Akkurat som det er en fordel for skisporten at Norge ikke lengre dominerer på damesiden. 1
Mr.M Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden obygda skrev (41 minutter siden): Men hun har ikke vist slik form i år...så det var overraskende mistenker du de har tilsatt noe "spesial-saus" i spagettien? 1
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 20 minutes ago, ^fmj said: De har den svakeste troppen på, jeg vet ikke hvor lenge, det kan faktisk bli null distansegull til Nederland både på herre og damesiden. Men da skal Kok gjøre seg bort på 500 meteren. Takk for info. SIst jeg halvhjerta fulgte med på skøyter så var Nederland fullstendig dominerende i alle disipliner uansett kjønn, så derav spørsmålet. 1
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mr.M skrev (28 minutter siden): mistenker du de har tilsatt noe "spesial-saus" i spagettien? Sikkert mye rødbeter.... 1
Rexxus121 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mr.M skrev (40 minutter siden): mistenker du de har tilsatt noe "spesial-saus" i spagettien? Hahahaha xD Spanderer middag på deg Etter OL
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Rexxus121 skrev (13 minutter siden): Har dere troen på Hopp vi klarer det? Ser bra ut...spennende 1 1
Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Alle sammen innafor topp 15 etter første omgang Var sikker på at Prevc kom til å lede og enda sikrere på at det skulle være med god margin. Endret 1 time siden av Wheeljack 1
Rexxus121 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden obygda skrev (4 minutter siden): Ser bra ut...spennende Ja, det er det uansett, hahahaha xD
Rexxus121 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Wheeljack skrev (2 minutter siden): Alle sammen innafor topp 15 etter første omgang Var sikker på at Prevc kom til å lede og enda sikrere på at det skulle være med god margin. Dvs vi har kun 4 Norske ikke fler?
Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Maks antall er 4, avhengig av stillinga i verdenscupen. Herrene fikk bare med seg 3 for eksempel. 1
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Rexxus121 skrev (7 minutter siden): Dvs vi har kun 4 Norske ikke fler? Stemmer - vi har kun 4. Synes disse gate poengene slo veldig uheldig ut for Silje Opseth som hoppet lengst før de satt ned farten 1
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 15 minutes ago, obygda said: Ser bra ut...spennende Ja dette ser lovende ut. 2 norske med gullsjanser. 1
Rexxus121 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden obygda skrev (2 minutter siden): Stemmer - vi har kun 4. Synes disse gate poengene slo veldig uheldig ut for Silje Opseth som hoppet lengst før de satt ned farten Ja, ikke bra Håper 2 av dem komme rpå pallen idag.
Rexxus121 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Finske jenta er 17 år? Er vel ikke lov bli med da? er det ikke 18 år for og bli med i OL? Noe er galt med systemet. 1
Wheeljack Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Ikke 18-års grense for å være med i OL nei. Hvor har du det fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå