Wheeljack Skrevet i går, 11:19 Skrevet i går, 11:19 Typisk... her trodde Klæbo at han hadde vinni enda en medalje så kommer sånne avslørende målfoto som det her. 1
Tussi Skrevet i går, 11:36 Skrevet i går, 11:36 Wheeljack skrev (15 minutter siden): Typisk... her trodde Klæbo at han hadde vinni enda en medalje så kommer sånne avslørende målfoto som det her. Som hva?
Wheeljack Skrevet i går, 11:39 Skrevet i går, 11:39 (endret) 2 minutes ago, Tussi said: Som hva? Forrige kommentar - det var forsøk på humor fra min side. 45 minutes ago, Jarmo said: Endret i går, 11:39 av Wheeljack 1 1
Tussi Skrevet i går, 11:47 Skrevet i går, 11:47 Wheeljack skrev (8 minutter siden): Forrige kommentar - det var forsøk på humor fra min side. Så det ikke, det var artig 😁
Imaginacíon Skrevet i går, 13:09 Skrevet i går, 13:09 De tar jevnt innpå. Fornuftig å ta det litt med ro og spare til siste runde.
Imaginacíon Skrevet i går, 13:14 Skrevet i går, 13:14 Blir et lureløp nå siden det ikke lønner seg å gå i tet.
obygda Skrevet i går, 13:16 Skrevet i går, 13:16 Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Blir et lureløp nå siden det ikke lønner seg å gå i tet. Blir kjedelig dette...ingen kan vel gå ifra med sånt vær og føre
Tussi Skrevet i går, 13:20 Skrevet i går, 13:20 (endret) Jeg synes ikke de norske skal bruke krefter på å dra de andre hele tiden og tape fordi de er utslitt Endret i går, 13:21 av Tussi
Imaginacíon Skrevet i går, 13:29 Skrevet i går, 13:29 Unødvendig av Skoglund å gå på slik allerede nå.
Imaginacíon Skrevet i går, 13:31 Skrevet i går, 13:31 (endret) 2 minutes ago, Wheeljack said: Geiger måtte smake på snøen. Det koster krefter Japaneren og. Mye ble avgjort der. Endret i går, 13:33 av Imaginacíon
Wheeljack Skrevet i går, 13:34 Skrevet i går, 13:34 Hørte jeg Graabakk riktig? Tryna han enda en gang?
Imaginacíon Skrevet i går, 13:35 Skrevet i går, 13:35 Østerrikeren fallt også. Norge og Finland igjen. Bare å holde seg på bena nå.
SilverShaded Skrevet i går, 13:35 Skrevet i går, 13:35 Jens skal vel slå finnen alle dager i uka...blir spennende !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå