Jan1984 Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Hei, det er snora som ikke vil dra's rundt/ut, stopper brått etter noen cm og vrikker ikke på seg, det er som jeg drar i hele maskin. Hva kan være galt? sku tro noe er frosset fast, det er -12 ute. Snøfreseren virket helt fint i går.
Mr. A Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Prøv å dra den rundt med tennpluggen skrudd ut. Kan være at forgasseren lekker og at sylinderen er fylt med drivstoff.
agvg Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Jan1984 skrev (12 minutter siden): Hei, det er snora som ikke vil dra's rundt/ut, stopper brått etter noen cm og vrikker ikke på seg, det er som jeg drar i hele maskin. Hva kan være galt? sku tro noe er frosset fast, det er -12 ute. Snøfreseren virket helt fint i går. Har den stått ute og det er vind kan snø ha blåst inn og smeltet og fryst igjen, beveger motoren seg i det heletatt? Er alle deksler på plass?
Jan1984 Skrevet 6. januar Forfatter Skrevet 6. januar Mr. A skrev (2 timer siden): Prøv å dra den rundt med tennpluggen skrudd ut. Kan være at forgasseren lekker og at sylinderen er fylt med drivstoff. Kan hende dette var årsak, så litt drivstoff lekasje. Jeg fikk dratt det rundt tilslutt, og fikk startet den da, så har fått tatt snøen. Takker for alles svar. Jeg gikk ut rett etter jeg skrev posten, og så nærmere på den, og fikk liv i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå