Gå til innhold

Sette opp betalt telefon nummer

Gjest 25d7c...6c6

Anbefalte innlegg

Gjest 25d7c...6c6
Skrevet

Jeg ønsker å sette opp ett telefon nummer som er betalt for å ringe. Det skal brukes til support til et spesielt produkt, som en ‘last resort’.

så, det kommer til å være veldig dyrt og sannsynligvis lite brukt.

hvilke tjenester bør jeg se etter? Er det noe en kan drifte selv? 

Anonymous poster hash: 25d7c...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjest 25d7c...6c6 skrev (2 minutter siden):

Jeg ønsker å sette opp ett telefon nummer som er betalt for å ringe. Det skal brukes til support til et spesielt produkt, som en ‘last resort’.

så, det kommer til å være veldig dyrt og sannsynligvis lite brukt.

hvilke tjenester bør jeg se etter? Er det noe en kan drifte selv? 

Anbefaler å høre med Telenor da de normalt sett tilbyr svindyre løsninger.

• Hjerte 1
Gjest 25d7c...6c6
Skrevet
Trulss skrev (2 minutter siden):

Anbefaler å høre med Telenor da de normalt sett tilbyr svindyre løsninger.

Ønsker jo ikke en svindyr løsning😅 helst ønsker jeg en løsning jeg kan drifte selv, men prisen for å ringe er dyr da den kun er laget for ekstreme drift problemer.

den skal også være gratis om problemet ikke løses(som er tvilsomt, men kan skje).

kan også nevnes at det vill bli brukt fra hele verden. 

Gjest e5e1d...89a
Skrevet

Ta betalt via kredittkort? Det er enklere, billigere og bedre. Premium-nummer har ofte 50% eller mer overhead-kost.

Anonymous poster hash: e5e1d...89a

Gjest 25d7c...6c6
Skrevet
Gjest e5e1d...89a skrev (4 minutter siden):

Ta betalt via kredittkort? Det er enklere, billigere og bedre. Premium-nummer har ofte 50% eller mer overhead-kost.

Godt tips, noe mer info?

Skrevet

Da må du registrere et spesialnummer hos en operatør, hvor operatøren vil inndrive pengene for deg. Dette er helt sikkert ikke rett fram. Du kan ikke drifte ditt eget mobilnett selv. Du kan muligens lage en form for voip-løsning, men du må ha et telefonnummer, og det må rutes riktig etc etc. 

Gjest e5e1d...89a
Skrevet
2 minutes ago, Guest 25d7c...6c6 said:

Godt tips, noe mer info?

Kontakt aktør som f.eks. Klarna, Paypal, Stripe e.l. for innløsningsavtale?

Skrevet
Gjest 25d7c...6c6 skrev (1 time siden):

Godt tips, noe mer info?

Sett opp løsningen uten å tenke så mye på telefonnummeret, men som en tjeneste hvor folk kan få hjelp mot betaling. Deretter tilbyr du telefonnummeret som en av måtene å ta forbindelse (få hjelp) på. Det kan se slik ut:

1. Ola registrerer saken sin på ekstremeproblemer.no og legger inn kredittkortet sitt.
  2. Ola får tilgang på et telefonnummer han kan ringe for å få hjelp med saken sin.
  3. Ola ringer, og operatøren slår opp Olas saksnummer og ser at han har lagt inn kredittkort.
  4. Operatøren gir en pris, samt lovnad om at det kun belastes dersom problemet løses, som Ola godtar.
  5. Operatøren fikser problemet, Ola blir fornøyd og kredittkortet hans belastes en liten formue.

Det finnes en lang rekke tjenester som tilbyr betalingsløsninger, som Stripe og PayPal, så der er det bare å finne den som passer deg best.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...