Gjest 16b84...61e Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Alle har vel kanskje vært i denne situasjonen, de sier at flyet er fullt og man blir tvunget til å sjekke inn håndbagasjen. Igjen har vel sikker flyselskapet overbooket, som de alltid kan gjøre uten noen form for konsekvenser for dem. Det er en grunn til at jeg har håndbagasje, enklere, ikke sjanse for at den blir ødelagt, da de ofte er mye tynnere og uten lås og at man har pakket ting som ikke går i innsjekket. Finnes det noen regler på dette, har man lov til å nekte? Kan man kreve kompensasjon? Eller må man bare følge det de sier? Hørte også nylig fra noen bekjente der de fikk mail om at alle bare kunne ha med seg 1 kolli på flyet, altså all håndbagasje måtte bli sjekket inn. Anonymous poster hash: 16b84...61e
Salvesen. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden unngå billig selskaper og småfly. Så går det stort sett fint.
Cyrio Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Salvesen. skrev (19 minutter siden): unngå billig selskaper Dette er regel nr 1. Skal være snakk om titusener å spare før jeg setter meg på et Ryan Air fly eller lignende. Og da er det faktisk nesten så jeg holder meg hjemme istedenfor.. Jo lengre du skal jo viktigere er denne regelen. Man kan forsåvidt overleve en flytur på en time, kanskje til og med to selv om komfort er fraværende, men på langflighter skjønner jeg faktisk ikke at noen velger å utsette seg for noe slikt.
likferd Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Å bli tunget til å sjekke inn håndbagasje har jeg aldri opplevd, men de tilbyr å sjekke den inn gratis titt og ofte. Jeg tviler sterkt på at de kan tvinge noen til å sjekke inn håndbagasje, da dette ofte er pc og andre ting du ikke vil ha lempet rundt.
Darklordoo7 Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden (endret) Slett Endret 19 minutter siden av Darklordoo7
sedsberg Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Litt ironisk at man kun kan ha med seg så-så mange kilo mens passasjeren bak deg i køen veier 50kg over normalen. 😛
Gjest 16b84...61e Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Siste flyselskap var vel faktisk Lufthansa, så det kan vel skje med alle. Dette var et steg videre enn å tilby i hvertfall. Dette er så utrolig frustrerende, likt som at de overbooker bare for å tjene penger... Anonymous poster hash: 16b84...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå